Concurs “Sotia calatorului in timp”


Update:Concurentii care au bloguri si vor sa intre in concurs de doua ori , trebuie sa scrie pe blogul lor de acest concurs si sa imi lase link-ul.Cei care au bloguri si au intrat deja in concurs , pot scrie si ei pe blogurile lor despre concurs ,iar eu ii voi mai scrie inca o data.

Astazi dau startul unui nou concurs .Multumesc editurii Tritonic!,care mi-a oferit premiul.
Regulament:
E simplu!Trebuie doar sa lasati un comentariu la acest post continand numele vostru real si orasul in care locuiti.
Premiul este “Sotia calatorului in timp” de Audrey Niffenegger.Va fi un singur castigator.
Perioada concursului : 3 aprilie-10 aprilie (o saptamana).Eu zic ca este destul timp.
Castigatorul il voi anunta pe 11 aprilie pe blog.Acesta va fi ales cu ajutorul site-ului random.org care alege castigatorul in mod aleatoriu.

Succes tuturor!

Mutlumesc editurii Tritonic pentru carte!

61 thoughts on “Concurs “Sotia calatorului in timp”

      1. O sa mai intreb editura.O sa vin cu un raspuns.Nu va ingrijorati,va rog.La mine a ajuns Ecouri din trecut dupa 3 sau 4 saptamani.

        Like

  1. Ce de concursuri organizezi :). Însă eu aş crede că numele real ar fi trebuit să ţi-l trimită câştigătorul pe mail. Oricum, îmi place foarte mult blogul tău. Ţine-o tot aşa.

    Like

    1. Ca sa intri de doua ori in concurs , trebuie sa faci un post special despre concurs.Ce ai scris tu , nu se pune . Am sa te inscriu o singura data . Daca vrei sa intri de 2 ori in concurs , scrie un post special despre concurs , apoi da-mi link-ul.Pana atunci , vei fi o singura data inscris in concurs.

      Like

Leave a Reply

