Despre justita din Romania si despre editura cea “respectabila”!


Laura Frunza-cu totii cred ca ati auzit sau ati citit acest nume.Daca nu,va zic eu cine este Laura Frunza.Laura Frunza este,la ora actuala,dupa parerea mea,cea mai buna traducatoare din Romania.A tradus pentru Rao,Litera si si multe altele…toate parteneriatele au fost resuite,in afara unuia:cel cu RAO!Editura Rao,pe care noi o consideram ,sau cel putin eu o consider(o consideram) una dintre cele mai prestigioase edituri din Romania…dar cred ca e cea mai josnica.Sa va zic cum sta treaba: Laura Frunza le-a tradus un numar destul de mare de carti,ei i-au promis doi euro pe pagina,tot ei au publicat cartile,iar banii datorati d-nei Laura Frunza pe 5 dintre aceste carti-au ramas in cont la ei,cand trebuiau sa fie in cont la d-na Laura Frunza.D-na noastra a dat in judecata editura aceasta atat de “respectabila”…si a pierdut procesul!De ce ?Cititi aici de ce.Tot aici ii puteti lasa Laurei Frunza mesaje,incurajari si pareri!

Urat,foarte urat din partea voastra!Si din cauza editurii Rao,si din cauza “justitiei” din Romania!

4 thoughts on “Despre justita din Romania si despre editura cea “respectabila”!

  1. Am ramas fara cuvinte cand am citit postarea d-nei Laura. Nici nu stiu la ce NU ma asteptam: la gestul acesta din partea unei edituri pe care o consideram respectabila, sau la eterna ineficienta a justitiei romane? Sper ca in final sa isi castige drepturile pentru munca depusa…

    Like

  2. Bianca, iti multumesc mult pentru postare. Am de facut doua mentiuni: din toate titlurile traduse pentru ei, care nu sunt putine, un numar de CINCi au ramas neplatite 😦 Cu leda nu am colaborat inca, insa am mai colaborat cu Niculescu si Gama si in prezent lucrez cu Litera. Esti extraordinara, multumesc inca o data!

    Like

    1. Ma bucur ca v-am putut ajuta macar putin.Imi pare rau de greselile facute,nu stiu de ce aveam eu impresia ca ati colaborat si cu Leda.O sa le repar. 😉

      Like

Leave a Reply

