Concurs “The Mephisto Covenant”!


Update: Concursul se prelungeste cu inca 3 zile, pentru ca acum nu am timpul necesar sa fac listele cu concurenti. Imi pare rau. Deci, castigatorul va fi anuntat pe data de 20. 🙂

Astazi dau startul unui nou concurs. A trecut cam mult timp de la ultimul concurs si astazi am zis ca trebuie neaparat sa va ofer un concurs nou. Premiul o sa va placa, asa cum mi-a placut mie! Este vorba despre o copie SEMNATA din cartea “The Mephisto Covenant” de Trinity Faegan, impreuna cu un semn de carte si un tatuaj. Daca sunteti curiosi de parerea mea despre carte , puteti citi recenzia pe care am scris-o aici .

Regulile concursului:

Pentru a castiga aceasta carte, trebuie sa lasati un comentariu aici, raspunzand la intrebarea “Care a fost prima carte pe care ati citit-o?” . Simplu, nu?

Puncte in plus:

  1. Like la pagina de Facebook a blogului (+10)
  2. Abonati-va prin e-mail la log (+10)
  3. Distributi link-ul concursului de Facebook/Twitter/Blogul personal (+10)

Durata concursului: 28 Septembrie-15 Octombrie. Pe data de 16 octombrie voi anunta castigatorul cartii.

Acestea fiind spune, nu-mi ramane decat sa va urez succes! Fie ca cel mai norocos sa castige!

Thank you, Trinity, for sending me this amazing book!

36 thoughts on “Concurs “The Mephisto Covenant”!

  1. Nu imi mai amintesc…Cred ca o sa spun Frumoasa si Bestia, intr-o varianta incredibil de scurta! :))
    Am dat like cu Sabrii Somerhalder
    Abonata cu ” sabrina8_dulcik@yahoo.com
    Share pe:
    Blog1: http://www.sabry-friends.blogspot.ro/2012/10/concurs-pe-bianca2b.html
    Blog2: http://www.bestfriends4ever-group.blogspot.ro/2012/10/concurs-pe-bianca2b.html
    Twitter: https://twitter.com/SabryySomerhald/status/254931954913402880

    Multumim pentru concurs.:* Sper sa castig si eu la un concurs de la tine :))

    Like

Leave a Reply

