Currently reading… (9)


Eh, ce saptaman! Mi-a fost rau, am avut o multime de invatat, am citit, am blog-uit, am studiat! Ce sa mai, busy week! Dar mi-am facut timp si de citit.

Ce am reusit sa citesc? Mai, “Alice’s Sacrifice” de Andrea DiGiglio. Am reusit si am terminat-o si am scris si recenzia pentru blog tour. Buna cartea, dar ma asteptam la mai mult. Veti citi mai mult pe 30 Aprilie (cand voi fi in vacanta!:))) ) cand vine randul meu la blog tour. Abia astept!

Eh, si azi noapte am stat si am citit “Crux” de Serban Andrei Mazilu. Ce carte! Superba!! Am postat recenzia mai devreme, daca vreti sa o cititi. Cert e ca recomand cartea, e un fantasy adevarat!

Iar acum… ma intorc la cartile pentru blog tour-uri. Citesc ‘Raksha’ de Frankie Rose. Cartea are un potential urias, dar imi aduce aminte de Divergent si The Hunger Games. Hm… sa vedem ce va fi!

raksha

 

Voi cu ce carte va petreceti ultima zi din vacanta?

Leave a Reply

