Pro sau contra… ? (27)


E sambata si sunt libera,libera,libera! Nu trebuie sa invat sau sa studiez sau sa ma strezes de cine stie ce! Am terminat cu cele mai grele examene de la conservator. La cele 3 examene de la istoaria muzicii mi-a iesit media 8,50, la solfegii am terminat cu 10, la fel ca la muzica de camera.Acum mai am la armonie si la vioara si am terminat cu conservatorul anul asta. Ugh,dar urmeaza si examenele de la scoala, dar parca nu ma stresez asa de tare ca la cele de la istoaria muzicii. Nici nu imi vine sa cred ca am trecut, sincera sa fiu! Sa vedem la anul de-acum…

Astazi mi-ar placea sa vorbim despre concursurile de talente gen Romanii au talent, Vocea, X Factor s.a.m.d.

Eu, sincera sa fiu iubesc aceste concursuri, in special Romanii au Talent. Dar cel mai bun si mai drept mi se pare Vocea, la care juriul are de spus un cuvant in alegerea castigatorului. Imi place Romanii pentru ca vin tot felul de talente care mai de care mai impresionante. Binenteles ca sunt si oameni care nu isi au locul acolo si care sunt trecuti in etape mult prea avansate pentru ‘talentele’ lor.

Deci da, sunt PRO! Concursurile acestea ajuta oameni sa se afirme, chiar daca nu le castiga. Cu ce nu sunt de acord in aceste concursuri e ca publicul alege castigatorul. Cred ca juriul e cel mai in masura sa spuna cine e cel mai talentat.Plus ca romanii intotdeauna au ales dupa caz, nu dupa talent. Cel putin in ultimii ani, asa a fost. Au castigat cazurile in detrimentul talentelor.

Asa cum am zis, imi plac concursurile acestea si sunt PRO! Voi votati cu PRO sau CONTRA?

Leave a Reply

