Currently reading… (10)


A venit vremea sa va mai spus ce mai citesc.Aseara am zis ca citesc o multime, dar am adormit inainte de ora 10. :)) Eram franta, dupa ce m-am trezit la 7! Eh, macar azi m-am trezit mai devreme si am avut timp mai mult de leneveala.:))

Ei bine, sunt la jumatatea cartii “Raksha” de Frankie Rose.Am planuit sa o termin weekend-ul asta, dar nu am putut. Sincer, nu ma impresioneaza si imi pare extrem de rau. Are un potential urias autoarea sa fie urmatoarea Suzanne Collins. Are un stil foarte bun de a scrie, dar din pacate cartea plictiseste prin lipsa de actiune. Anyway, voi continua sa o citesc pana o voi termina, pentru ca sper ca se va imbunatati.

Dupa ce voi termina cu “Raksha”, ma voi apuca de “Morrigan” de Laura DeLuca. Imi place foarte mult coperta si sper ca imi va placea cartea.

morrigan

 

Voi ce cititi sau ce ati mai cititi? Astept sa vad comantariile voastre,sunt tare curioasa sa vad ce mai citesc cititorii mei favoriti! 🙂

4 thoughts on “Currently reading… (10)

Leave a Reply

