O.M. School is over!


Nu-mi vine sa cred, dar tocmai am terminat ultima zi de scoala din anul asta! Da, da, da!! Poate vi se pare ciudat ca am terminat asa de devreme, dar asa termina grecii. Acum avem 2 saptamani de vacanta, si apoi avem 12 examene, dar sunt usoare, mai ales ca eu le dau oral. Ma duc de la 10:30 iar la 12:30 sau mai devreme sunt acasa. Iar pe 14 iunie terminam de tot.

Sincera sa fiu, am fost atat de stresata anul asta incat nu imi vine sa cred ca s-a terminat.A fost un an greu, cu peripetii si cu greutati, dar totusi frumos. Am facut o multime de absente dar de, cand vrei sa fii si student si elev in acelasi timp, iti asumi un risc. Am schimbat scoala, mi-am facut prieteni noi, am cunoscut locuri si oameni noi. Sa descriu anul asta intr-un cuvant? ‘Diferit’ ar fi acel cuvant. De ce? Pentru ca mi s-au intamplat multe.

Haideti sa facem un rezumat al acestui an:

Later Edit: Am uitat ce s-a intampla in Septembrie. Ei bine, in prima saptamana de scoala am primit un Kindle, in sponsorizare, de care m-am indragostit iremediabil si de care sunt dependenta. De atunci am primit o multime de carti si, din pacate, nu am destul timp sa imi petrec cu el.

In Octombrie am fost acceptata la unul dintre cele mai bune conservatoare din tara, la avansati. Probabil cea mai mare realizarea mea. Mai ales cala examen am fost in tenisi. Nici nu stiti cat de mult mi-am dorit sa cant in tenisi.:))

Din Octombrie pana acum nu m-am dus in nicio vineri la scoala pentru ca aveam ore la conservator.

In Decembrie a fost o luna extraordinara la scoala, cu multa distractie si ras.

In Ianuarie, am stat o saptamana acasa din motive de sanatate.

In Februarie, m-am mutat intr-o casa pe care o ador.

In Martie, am inceput studiul la o noua scoala. Mi-am facut prieteni noi, m-am certat cu directorul (mult spus, a fost o contrazicere.), am cunoscut oameni pasionati de ceea ce fac.De asemenea, in Martie am luat 10 la examenul de solfegii.Ah da, si mi-am luat un caine (pe Agapi) dupa care ma topesc.

In Aprilie… ei, asta-i alta discutie. In fiecare vineri am avut examen la istoria muzicii. Unul l-am scos cu 10, urmatorul cu 5,50 (culmea, era cel mai usor!), iar pe cel mai greu l-am scos cu 10, cu o medie totala de 8,50. Am trecut la a doua clasa de avansati. De asemenea, am luat 10 la examenul de muzica de camera. Iar acum ma pregatesc maine de un concert. Sunt nerabdatoare sa ii fac praf!:))

Cam asa s-ar putea descrie anul meu. De maine ma apuc de citit si jur ca saptamana astacare vine nu voi face N.I.M.I.C.!

Voi cum v-ati descrie anul asta? 🙂

6 thoughts on “O.M. School is over!

  1. un an interesant.sa-ti zic ce am facut eu?am fost fericita un semestru,luasesem bursa de merit,apoi am pierdut-o si am avut o depresie de aproape 2 luni,am mai avut niste probleme de sanatate pe care nu le-am rezolvat si acum ma lupt sa supravietuiesc.ai mei se descurca greu,f greu cu banii.cam asta e viata mea.sunt trista si nu am chef de nimic.incerc sa citesc si ma tot gandesc ce sa fac sa aduc bani in casa,sa-i ajut pe ai mei.am inceput sa ma retrag in mine si sa sufar in tacere.

    Like

    1. Imi pare rau sa aud ca ai avut atatea probleme. Si noi am avut probleme cu banii si inca avem, dar nu cred ca trebuie sa ne lasam descurajati. Incearca sa te gandesti ca e doar o pasa. Si nu te retrage in tine, e cel mai rau lucru pe care il poate face cineva. Iesi cu prietenii, vorbeste cu ei sau cu parinti tai de ce te deranjeaza.Sau du-te laun psiholog, te va ajuta. Nu eu o rezolvare sa intri in depresie si nu te ajuta cu nimic. Intotdeauna exista o rezolvare si o cale de iesire, dar daca intri in depresie e mult prea greu sa iesi din aceasta situatie.

      Like

  2. foarte frumos. e bine ca poti sa te obisnuiesti cu atatea schimbari :). tin minte cand citeam fiecare inamplare de mai sus cand le postai si pot sa zic ca sunt uimita ce repede a trecut timpul.

    Like

Leave a Reply

