Currently reading… (11)


Cat timp am acum de citit! Saptamana asta nu fac nimic decat blogging si citit, blogging si citit. Se vad rezultatele deja, pentru ca ieri am citit ultimele 20% din “Raksha” de Frankie Rose.

Cred ca stiti ca la inceput, cartea ma plictisea la nebunie. Ei bine, sfarsitul a fost complet diferit! Multa actiune, o poveste de dragoste superba si pur si simplu o poveste foarte frumoasa. Sfarsitul m-a facut sa dau o stea in plus cartii. Acum trebuie sa scriu recenzia cartii, pe care o veti putea citi pe 4 Mai, cand vine tura mea din blog tour. Cert e ca recomand cartea. 🙂

Ce citesc acum? Pai m-am apucat de “Morrigan” de Laura DeLuca. E o carte atragatoare si cred ca imi va placea. Imi pare plina de… magie. Sa vedem ce va fi.

Voi ce cititi si ce ati mai citit? 🙂

One thought on “Currently reading… (11)

Leave a Reply

