I <3 you!


De aseara de cand am postat filmuletul cu mine cantand Sonata in Mi Minor de Mozart (Daca ati ratat postarea si sunteti curiosi, dati un click aici.), toata lumea mi-a zis cat de frumos cant. Am primit numai pareri bune si multe aprecieri, care m-au facut sa ma simt atat de apreciata si iubita incat de multe ori mi-aau dat lacrimile. Nu ma asteptm sa primesc atatea pareri bune si pe Facebook, si pe pagina blogului, si in grupurile in care am dat share , si aici… e pur si simplu coplesitor.Si din cauza ca am vazut ca v-a placut, in vara imi voi face propriul canal de YouTube si voi mai posta filmulete. I’m so excited!

Vreau sa va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase. E pur si simplu WOW sa vezi ca primesti atatea pareri bune de la oameni importanti pentru tine. Am avut emotii cand am postat filmarea aici pentru ca parerea voastra e foarte importanta pentru mine. Si, din fericire, pana acum am primit numai pareri bune. Multumesc!! As vrea sa va pot multumi la  fiecare in parte si sa va pot imbratisa pe toti, dar din pacate nu pot sa fac asta prin calculator. Asa ca ma rezum doar la un…. ‘I ❤ YOU!’

i love you

 

2 thoughts on “I <3 you!

Leave a Reply

