Concursul ‘Devada’ se prelungeste!


Va amintiti de concursul Devada? (Daca nu, dati un click aici si reimprospatati-va memoria.) Stiu ca pe 30 Aprilie ar fi trebuit sa se incheie concursul, dar am decis sa il lungesc. Nu am motive temeinice pentru decizia pe care am luat-o. Pur si simplu am decis sa il prelungesc cu o saptamana. Adica pe data de 8 Mai  se incheie concursul, iar pe 9 Mai voi anunta castigatorul. Sper sa nu va suparati pentru decizia pe care am luat-o…. 🙂

So, daca exista pe aici cineva care nu a participat inca, ce mai asteptati? 🙂

2 thoughts on “Concursul ‘Devada’ se prelungeste!

Leave a Reply

