Currently reading… (12)


Uf, aseara am terminat ‘Shatter Me’. Am nevoie de… de… volumul doi! Il am pe Kindle, dar mai am de citit alte carti pentru blog tour-uri pana sa am timp de el. Imi vine sa plang, zau daca nu!

Pur si simplu, “Shatter me” e cea mai zguduitoare si frumoasa carte pe care am citit-o vreodata. E geniala! De la coperta, pana la felul de a scrie al autoarei, totul e perfect. Acum inteleg de unde se trage toata valva asta. Cateodata stateam si ma miram de unde a putut sa scoata autoarea o carte atat de buna?! Imi pare rau ca mi-a luat atat sa o citesc, dar de-abia acum cateva zile am putut sa pun mana pe ea, de la o prietena foarte buna. 🙂

Acum trebuie sa ma intorc la cartile pentru blog tour. Si incep cu ‘The Earth Painter’ de Melissa Turner Lee. Am citit vreo cateva pagini si ‘imi miroase’ a carte buna. Probabil Pastele asta mi-l voi petrece citit aceasta carte. Revin cu mai multe detalii cand am sa am mai multe. 🙂

the earth painterVoi ce cititi?:)

 

3 thoughts on “Currently reading… (12)

  1. Deocamdata ma chinui ca o luna si, la a doua carte din “A Saga of Ice and Fire” de George R.R. Martin. Iubesc povestea, dar unele descrieri sunt atat de lungi.

    Like

    1. Sincera sa fiu, nu m-a atras niciodata seria asta, tocmai din cauza marimii uriase a cartilor. Ma plictisesc intotdeauna cartile cu descrieri lungi.

      Like

      1. Stiu; am renuntat la prima carte de nenumarate ori, pana sa o termin. De fiecare data cand ma apucam, imi ziceam: “imi place povestea, pot sa indur, inca putin”. E totusi un commitment urias.

        Like

Leave a Reply

