Movie Review: ‘The Host’ (2013)


the host

When an unseen enemy threatens mankind by taking over their bodies and erasing their memories, Melanie will risk everything to protect the people she cares most about, proving that love can conquer all in a dangerous new world.

Director:

Andrew Niccol

Writers:

Andrew Niccol (screenplay), Stephenie Meyer(novel)

Cast:
Rachel Roberts Soul Fleur
Shyaam Karra Soul Anshu
Brent Wendell Williams Soul Winters
Jhil McEntyre Soul Lake
Jalen Coleman Soul Nafisa
Saoirse Ronan Melanie / Wanda
Diane Kruger The Seeker
Stephen Rider Seeker Reed
Jaylen Moore Seeker Song
Stephen Conroy Seeker Sands
Marcus Lyle Brown Healer Fords
Michael L. Parker Seeker Wolfe (as Michael Parker)
Phil Austin Seeker Waverley
Chandler Canterbury Jamie
J.D. Evermore Trevor Stryder
Max Irons Jared Howe
William Hurt Jeb
John Wilmot Soul Raines
Evan Cleaver Seeker Pavo
Boyd Holbrook Kyle
Jake Abel Ian O’Shea
Frances Fisher Maggie
Lee Hardee Aaron
Mustafa Harris Brandt
Scott Lawrence Doc
Shawn Carter Peterson Wes
Raeden Greer Lily
Tatanka Means Seeker Hawke
Tailinh Agoyo Seeker Robin
Erik Schultz Seeker Zephyr
David House Seeker Summers
Ruby Lou Smith Soul Pearle
Andrea Frankle Healer Skye
Yohance Myles Seeker Nova
Stacey Carino Seeker Dawn
Alex Russell Seeker Burns
Bokeem Woodbine Nate

Cred ca toti stiti ca ‘The Host’ este adaptarea cartii cu acelasi titlu scrisa de Stephenie Meyer. Am citit si eu cartea asta acum vreo 3 ani si mi-a placut la nebunie, parca mai mult decat mi-a placut ‘Twilight’. Am fost foarte entuziasmata cand am auzit ca aceasta carte va fi adaptada la marele ecrane. De cast nu stiam nimic (Hehe, atunci nu stiam nimic, iar acum nu mai termin sa ma uit la interviuri cu Max Irons, Jake Abel si Saoirse Ronan.) dar mi s-au parut potriviti cu imaginea pe care mi-o facusem eu in minte despre personaje.

Dupa ce Adrian m-a batut la cap sa ma uit pentru ca filmul e genial si dupa ce am vazut ca el l-a urmarit deja de 3 ori, iar curiozitatea m-a dat gata, am zis ca trebuie sa il vad. Asa ca itnr-o zi mi-am facut popcorn  si am dat ‘Play’ filmului.

Sunt impresionata! Mi-a placut fiecare minut! E muuuuuuult mai bun decat ‘Twilight’, dar din pacate nu a avut acelasi succes! Mi-au placut actori,felul in care si-au jucat rolurile, decorurile, TOT! E genial filmul! Iar Max Irons… cum de nu l-am observat eu de mai devreme?!:))

max irons

Saoirse Ronan, actrita care le interpreteaza pe Melanie si Wanda, desi atunci cand a filmat avea numai 17 ani, e una dintre cele mai bune actrite pe care le-am vazut. Are o expresivitate si un talent care te impresioneaza din start. Iar ca persoana, mi se pare geniala.

wanda

De fapt, toti actorii*MaxIrons*isi joaca rolurile foarte bine, intr-un mod genial.

Decorurile sunt futuriste, extrem de bine facute si reale. Totul pare atat de curat si asezat incat unori, gandindu-ma ce s-ar intampla daca acest scenariu ar deveni real, ma speria. Iar ochii oamenilor, acel albastru stralucitor, ma fascina. Ma bate gandul sa imi iau niste lentile ca alea.:))

jake abel

Scenariul e superb! Cine a facut script-ul trebuie premiat. Vreau sa zic ‘Kiss me like you wanna get slapped’?! Nu e genial?

Povestea e mult mai complexa decat ‘Twilight’ si te prinde din start. Exista actiune, dragoste si sci fi. E pacat ca incasarile nu au fost atat de mari ca la ‘Twilight’ , pentru ca oh my, filmul e de o mie de ori mai bun ca ‘Twilight’.

Mi-a placut mult ca nu s-a pus accent atat de mult pe triunghiul (sau patratul?!) amoros. Filmul acesta se bazeaza pe actiune, iar dragostea e pe plan secund. Plus ca nu trebuiau sa fie prea multe scene romantice*KissMeLikeYouWannaGetSlapped* pentru ca atunci cand era vreo scena intre Wanda si Ian sau Wanda si  Jared, erau foarte intense.

In concluzie, ‘The Host’ e filmul meu preferat!! Il ador!! Din partea mea primeste un 10 urias!!

Trailer:

Iar asta e un interviu pe care il ador:

Daca nu ati vazut inca filmul, ce mai asteptati? Va va placea la nebunie!

Si daca va intrebati… sunt Team Jared! xD

 

 

One thought on “Movie Review: ‘The Host’ (2013)

Leave a Reply

