Castigatorul concursului ‘Devada’!


Stiu, stiu ca trebuie sa anunt castigatorul pe 9 Mai, dar am uitat complet. Mi-am adus aminte dimineata, exact cand m-am trezit. Asta inseamna cu vreo 8 minute in urma.:))

Dar pentru ca stiu ca sunteti nerabdatori sa vedeti la cine ajunge premiul, adica o copie din ‘Devada’ de Tich Brewster, va las cu palavrageala mea.

*Castigatorul a fost ales pe random.org, in mod aleatoriu*

‘Devada’ ajunge la…

Petro!

(“Particip si eu! Dar din pacate nu am niciun site de socializare, deci nu pot face punctele suplimentare. :(“)

Felicitari!

Astept adresa ta completa (nume+prenume,adresa corecta+cod postal) la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 48 de ore. Daca in 48 de ore nu primesc adresa ta, voi fi nevoita sa anunt un nou castigator.

Daca nu ati castigat la acest concurs, nu fiti suparati! Va pregatesc o vara plina de surprize!

2 thoughts on “Castigatorul concursului ‘Devada’!

Leave a Reply

