Currently Reading… (13)


Ma ingrop in carti in ultima vreme. Am primit ieri o multime de carti in format eBook si sunt atat de entuziasmata din cauza asta incat m-as apuca de toate odata. Dar in momentul asta, cartile pentru blog tour-uri au prioritate.

Ieri am citit ultimele 30% din “See” de Jamie Magee. Sincera sa fiu, mi-a placut mai mult de cat ma asteptam. E mult mai buna decat lasa coperta sau sinopsis-ul sa arate. E o poveste captivanta, trista si foarte frumoasa. Recenzia o veti putea citi pe 7 Iunie, cand vine tura mea in blog tour.

Aseara m-am apucat de “Descent”, noua novela a lui Cameo Renae. Am citit deja 50% si imi plac ela nebunie. Cameo e o autoare geniala! Are un talent urias, iar cand citesc cartile ei am impresia ca cineva mi le povesteste in persoana. E foarte usor de citit si e foarte captivanta. Abia astept sa vad ce se mai intampla.

Iar aseara am citit si vreo cateva pagini din “Tragic” de J.A. Huss. Cartea asta se anunta a fi traznet! Personajul principal e atat de amuzant! Cred ca voi citi in paralel cartea asta.

Dupa ce termin “Descent” ma voi apuca de ‘Hidden’ de M. Lathan. 🙂

Voi ce cititi, ce ati mai citit si ce veti citi? Astept sa-mi spuneti! 🙂

Leave a Reply

