:( … :(


Stiu ca e un titlu ciudat, dar nu stiu ce altceva sa scriu ca si titlu la aceasta postare.

Sincera sa fiu, in ultima vreme sunt putin dezamagita de blog. Si de mine, dar si de activitatea de pe aici. Desi postez in fiecare zi, comentarii nu prea sunt. La concursului ‘Tragic+Click to subscribe’ s-au inscris doar 3 persoane, desi ambele carti sunt foarte interesante. Si am fost atat de entuziasmata cand am putut sa vi le ofer ca si premiu…!

Oricat de mult as posta, ma simt de parca voi nu m-ati baga in seama pentru ca nu lasati niciodata nicio parere. Si acum vreau sa va intreb… ce se intampla? Va plictisesc? Nu va mai place ce scriu? Vreau sa va aud parerea sincera despre ce scriu eu, ca sa stiu ce sa fac in continuare sa imbunatatesc blogul.

18 thoughts on “:( … :(

      1. Trateaza acest blog ca pe un jurnal personal pe care il scri cu placere, si a carui cheie de la, lacat ne-o oferi sa il mai deschidem si noi din cand in cand. Scrie in primul rand din placere cum de altfel sunt convinsa ca o si faci, si considera fiecare articol scris un castig pt tine ca persoana.

        Like

      2. Multumesc pentru sfaturi! Intr-adevar, scriu cu placere si comunic cu voi cu placere, dar cateodata vreau sa va placa ce scriu atat de mult incat cred ca mai uit de placerea asta.

        Like

  1. Eu iti citesc in fiecare zi postarile cand vin de la scoala (ca acum de exemplu 😉 dar daca nu dau un comentariu nu inseamna ca ma plictisesti 😀 ba chiar deloc. Bianca 2b este unul din blogurile mele preferate, daca stau sa ma gandesc cred ca e printre primele 2 blogurile pe care le urmaresc de cand am devenit si eu o cititoare inraita, pasionata de cartile fantasy. Si aici am castigat primul meu premiu care are legatura cu cartile, acel semn de carte Creatura si o pana 😀
    Banuiesc ca majoritatea persoanelor sunt ocupate cu scoala, acum e vremea tezelor, testelor, la unii se mai incheie mediile. De exemplu eu sunt a 8-a si trebuie sa fac poze, avem banchet si cate alte prostii mai trebuie sa facem inainte sa mergem la liceu. Mi s-a pus pe suflet deja 😀 Nici la mine pe blog nu mai am chef sa postez (si pe acolo bate vantul).
    Chiar nu stiu ce ai mai putea sa faci pentru blog, mie imi place asa 😉

    Like

  2. O sa merg la ghici si o sa zic ca poate e din cauza ca a inceput scoala. Eu iti urmaresc postarile, dar de comentat nu comentez in general, desi si eu stiu cat de neplacut este sa vezi cand nu zice nimeni nimic. 😦

    Like

  3. nu ar trebui sa te simti dezamagita, de multi ori chiar daca citim si ne face placere nu comentam din lipsa de inspiratie, sau eu cel putin nu o fac..ce sa zic…”frumoasa carte” sau “ce coperta draguta “mie mi se par niste raspunsuri care nu merita scrise; mie imi place mult blogul tau, insa as face o schimbare…ma enerveaza foarte rau ca primesc 5-6 mailuri in fiecare zi..nu poti face ceva sa apara toate intr-un singur mail? .. in rest totul e perfect, sunt la curent cui toate noutatile, imi dai idei in alegerea cartilor pe care le citesc…deci totul perfect!

    Like

    1. Hm… stiu ca Blogger are o astfel de setare. Am sa incerc si eu sa fac cumva. Stiu ca enervant si chiar ma gandeam intr-o zi daca nu va enervez cu e-mail-urile.
      Iti multumesc pentru parere!

      Like

  4. Toata lumea e ocupata. Mie mi-e asa de frica sa nu-mi stric, in luna asta, munca din tot anul, la scoala, ca stau numai sa invat (aproape). Pe langa ca acum sunt o masina de citit si nu ma mai pot opri.:))
    Eu una, la concursuri, nu mai particip, deoarece imi dau seama ca nu am sa citesc cartile. Poate doar pe cele in romana.
    Cat despre blogul tau, mie nu mi se pare ca-i lipseste ceva. Ce-i drept, parca nu ai mai postat decat de carti in ultima vreme – stiu, e un blog de carti – dar ar fi tare sa pot citi si altceva.:D De exemplu, am afla de Doza de Has de la tine!
    Si chiar daca nu las un comentariu, nu inseamna ca nu iti citesc postarile.:)

    Like

    1. Stiu cum e cu scoala. Sunt in mijlocul examenelor si ma “rog” de fiecare data sa trec examenul pentru ca nu ma pot abtine din citit.:))
      Stiu ca m-am hazardat cu blog tour-urile. De fiecare data cand primesc e-mail pentru un blog tour sau ceva de genul zic ‘Ok, numai pe asta.’ Ma inscriu, si apoi imi vine un alt e-mail si zic ‘Ah, uite ce bine arata, neaparat trebuie sa o citesc!:))’ Am sa incerc sa ma mai opresc.
      La Doza nu ma mai uit acum. O las pentru vara, ca sa am mai multe filmulete la care sa ma holbez. :))

      Like

  5. Eu cred că nu ai de ce să te îngrijorezi, nu ne plictisești, nu faci nimic greșit. Explicația pentru care eu(spun părerea mea personală) nu particip la concursul acela „Tragic+Click to subscribe” este că respectivele cărți sunt în format e-book, eu nu am e-reader și am o mare dificultate când vreau să le citesc. În plus, eu sunt acum în perioada bacalaureatului și nu prea mai am timp nici de cărți paperback…
    Acesta este motivul pentru care eu nu mă înscriu în concurs. Cât despre ceilalți, stai liniștită, nu ne plictisești, scrii perfect, doar că uneori cred că oamenii nu au atât de mult timp să citească toate articolele. Îngrijorează-te atunci când ai dezabonări în masă, dar dacă nu te confrunți cu problema asta, atunci înseamnă că ești încă urmărită. 🙂
    Sper să-ți fi fost de ajutor. O zi frumoasă!

    Like

  6. Sincer, mie mi se pare un blog superb. E un blog pe care găseşti de toate şi nu ai cum să te plictiseşti. E adevărat că nu comentez mereu, dar asta nu înseamnă ca mă plictiseşti, Doamne fereşte!
    Ca un sfat, sper să nu te superi, ţi-aş propune să faci mai multe recenzii în română, pentru că sunt mai uşor de citit. Îmi plac şi cele în engleză, dar parcă ar fi altfel în română.
    În rest, totul e perfect pe aici, aşa că nu mai fi dezamăgită de blogul tău, pentru că este foarte frumos.

    Like

  7. Hei, Bianca!
    Nu fi trista! Cred ca ti-am mai zis, dar daca nu o fac acum. Blogul tau e printre primele bloguri pe care le-am descoperit si e unul dintre cele 2 sau 3 bloguri care m-au facut sa iubesc bloggarit-ul fara ca macar sa il practic inainte si e unul dintre motivele pentru care eu scriu acum pe un blog personal. Recunosc ca nu dau comentarii, dar nu pentru ca nu imi place, ci pentru ca nu stiu ce sa zic. In ultimul timp nu ti-am citit toate postarile, insa sigur vor fi citite (am un obicei ca atunci cand sunt libera sa deschid blogurile mele preferate si sa citesc postarile din ultimile luni), insa am si motive. Unul dintre acestea si cred ca si cel mai important care ma face sa fiu neactiva este scoala, chiar daca nu mai e mult, am niste profi destul de exigenti care continua sa predea, iar saptamanile astea a fost perioada tezelor si pentru ca eu am mai lipsit de la ore pentru pregatirea pentru olimpiada sau diferite concursuri la fizica, a trebuit sa recuperez chiar si cele mai minore chesti pentru ca niciodata nu poti sa stii ce subiecte aleg profii sa iti puna pe foaia de teza. Aa, mie mi-ar placea sa regasesc mai multe postari in romana pe blog 🙂
    Nu te mai ingrijora, noi suntem aici, te sustinem si te iubim! Stai calm!

    Like

Leave a Reply

