Am nevoie de ajutor!


Ok, cred ca toata lumea stie ca sunt ingrozitoare in materie de tehnologie. Nu ma pricep la chestii de-astea, la setarile blogului sau la schimbat fata. Asa ca vroiam sa va intreb ceva. E cineva pe aici care are cont pe WordPress si stie cum pot schimba setarile Newsletter-ului? Vreau sa fac in asa fel incat sa se trimita un singul e-mail pe zi cu toate postarile din ziua aceea. Stiu ca pe Blogger se poate si desi m-am holbat si eu pe la setarile WordPress, nu gasesc nimic. Si am zis sa apelez la voi, poate stiti. Daca stiti, va rog sa-mi spuneti. 🙂

10 thoughts on “Am nevoie de ajutor!

      1. Off:))), am insistat să fie pe messenger ca să-ți am prezența vie, adică să te urmăresc pas cu pas, dar dacă nu se poate, e ok. Îți pot scrie și aici(nu mai e cazul să scriu pe mail), dar sper să pot, nu prea mă pricep la explicat:)).

        Like

  1. Deci în panoul de control se găsește, sub statistici, butonul cu „vizualizează tot”. Apeși pe el, apoi ți se va deschide altă pagină. Pe bara de sus vor apărea mai multe obțiuni, alege „reader” și iar altă pagină se va deschide. În dreapta ecranului va apărea „blogs i follow” și lângă „edit”, apeși pe „edit” și va fi lista cu toate blogurile pe care le urmărești și la fiecare va fi iar același buton de „edit” lângă și când îl vei apăsa(trebuie să faci asta la fiecare blog în parte) îți va apărea „send new posts by email” și 4 variante sub. Alegi „daily” și cam atât.

    Sper că te-am ajutat.
    O seară frumoasă!

    Like

    1. Am gasit unde spui tu, dar WordPress-ul incearca sa ma puna la incercare din nou. Desi apas pe buton, nu imi intra pagina. UGH! Mai incerc maine. Oricum, iti multumesc mult de ajutor!

      Like

Leave a Reply

