Music = life (14)


Uf, de cand nu v-am mai aratat eu ce ascult? De muuult, stiu! Dar cu examenele astea, blog tour-uri, carti prea multe, repetitii si programul asta nebun pe care il am in ultima vreme, nu prea mai am timp de… inspiratie. Sau ceva de genul. Dar astazi am zis ca trebuie neaparat sa va arat melodia de care sunt obsedata in ultima vreme.

De ceva zile incoace, ascult in continuu ‘Remember  December’ a lui Demi Lovato. E superba melodia, Demi e geniala, iar vocea ei e perfecta.

Ce spuneti, va place? Acum, va rog sa-mi spuneti si voi ce mai ascultati in ultima vreme. 🙂

 

2 thoughts on “Music = life (14)

  1. ooo da da da daaaaa iarna trecuta ascultam meloia asta iar si iar si iar si iarrrrrrrrrrrr ca o nebuna imi placea la nebunie …nu stiu de ce dar imi placea :))))

    Like

Leave a Reply

