Currently reading… (15)


Cu toata harmalaia asta de care am parte acum, am uitat sa va mai zic ce citesc. Stiu stiu, shame on me!

Cu toate ca am examene, repetitii si iarasi repetitii, saptamana asta am avut timp sa citesc 3 carti si un manuscris. Toate mi-au placut, chiar daca nu in aceeasi masura.

Cea mai buna carte pe care am citit-o saptamana asta a fost ‘Shattered’ de Kathi Baron. V-am scris o recenzie (daca nu ati citit-o, o puteti face aici ) in care v-am explicat de ce mi-a placut atat de mult. E pur si simplu o carte perfecta pentru mine! Actiune, atmosfera familiara, personaj principal care seamana enorm cu mine si o poveste geniala!

A doua cea-mai-buna-carte de saptamana asta este ‘The Edge of Darkness’ de Melissa Andrea. Uf, superba! E atat de trista si are o poveste atat de geniala incat mi-a fost greu sa o las jos! Recenzia va veni in curand.

Am citit si un manuscis, dar as prefera sa nu ii mentionez numele inca.

A treia carte pe care am citit-o si care culmea, mi-a placut cel mai putin, a fost ‘Beautiful Disaster’, pe care am terminat aseara. Cartea are potential, la fel ca si autoarea. Are o poveste simpatica, desi plina de clichee, personaje bine conturate, desi super enervante (Travis e un psihopat cateodata, iar Abby o naiva mai mereu), si o mare lipsa de imaginatie. Adica cum naiba sa iti numesti un personaj America?! Nu ma intelegeti gresit, nu mi-a displacut complet,  numai ca m-a dezamagit. A avut momente in care imi venea sa dau cu ea de pereti, si momente in care imi placea foarte mult. Cred ca varia in functie de toanele lui Travis.

Astazi voi incerca sa scriu si recenzia de la BD ca sa intelegeti mai bine ce zic aici.

In momentul acesta am citit 60% din ‘The Forgotten Ones’ de Laura Howard. E o carte draguta, usor de citit, cu o poveste bine construita, numai buna pentru vara. O recomand! 🙂

Ce voi citi dupa… nu stiu! Probabil ‘Broken Wings’ de Cameo Renae. Sau.. nu stiu, vad eu.

Acum vreau sa-mi spuneti voi, dragii mei, ce cititi? 🙂

Leave a Reply

