Music = life (15)


Stiu ca nu v-am mai aratat ce ascult de mult timp. Dar cu perioada asta pe care o am, blogul a trecut in plan secundar. Citesc mult, intr-adevar, dar nu imi mai ramane mult timp pentru blog. Stiu ca poate va plictisesc cu toate postarile despre carti, blog tour-uri, cover reveal-uri si asa mai departe, dar situatia se va schimba de saptamana viitoare, de vineri de la ora 12, cand termin ultimul examen.

Am avut o saptamana… interesanta. Si urmeaza una si mai interesanta, dar foarte incarcata. Probabil la finalul fiecarei zile voi pica lata in pat. Am examen in fiecare zi, repetitii, programare la doctor, trebuie sa studiez, sa invat. Plus ca joi am 2 xamene intr-o zi. Dimineata am la engleza, iar seara am examenul final la conservator. Probabil ca vineri, dupa ultimul examen voi tipa. Rau.

Joi am gasit o noua trupa care imi place. Se numesc The Cab si sunt geniali. Au niste melodii diferite, cu niste ritmuri si versuri foarte placuta, iar vocea tipului e perfecta. Am ascultat cateva melodii de-ale lor, iar preferatele mele sunt ‘Lovesick fool’ , ‘Temporary Bliss’ si ‘Angel With A Shotgun’.

Enjoy!

Ce parere aveti despre The Cab? Care melodie va place cel mai mult? 🙂 XOXO!

One thought on “Music = life (15)

Leave a Reply

