“I’m back, bitches!”- B.


Da, da, ati citit bine. I’m freaking back!! Astazi am terminat scoala. Oh god, nu-mi vine sa cred! Pentru 3 luni pot face ce vrea, cand vreau, cum vreau. Yup yup! In sfarsit! Asta a fost visul meu din Septembrie 2013.

Sunt super entuziasmata pentru vara asta. Mi-am propus sa fac multe lucruri si sper sa reusesc sa le fac pe toate. Sper sa am o vara plina, sa nu ma plictisesc si sa fac tot ce mi-am propus. Sa va arat lista pe care am scris-o acum cateva minute?Ok, daca insistati!:))

1. Vreau sa studiez la vioara cat mai mult, sa termin concertul de Bruch si toate studiile care mi-au ramas din Rode. 

2. Vreau sa citesc 50 de carti.

3. Vreau ca blogul sa devina mult mai interesant si mai captivant si vreau sa schimb design-ul.

4. Vreau sa invat sa innot. Mi se pare stupid sa stau in Grecia si sa nu stiu sa innot.

5. Vreau sa incep sa fac sport.

6. Be cool and have fun!

Cam asta e lista pe care mi-am scris-o. Stiu ca nu e uriasa, dar primele 2 puncte (poate si al 3-lea) sunt uriase pentru mine.

Assaaaa, acum ca v-am spus ce vreau sa fac vara asta, ma simt mai bine. Kind of.

Vroiam, de asemenea, sa va spun ca imi cer scuze de absenta mea din ultima vreme. Poate blogul nu a fost gol, poate au fost multe postari itnr-o zi, dar erau postari de mult programate. Nu dadeam eu ‘Publish’ efectiv. Desi am fost mereu prezenta, v-am citit comentariile, am vorbit cu voi pe pagina de Facebook a blogului, m-am simtit… absenta. Dar vara asta va fi vara cea mai plina de distractie din istoria blogului, asa ca stati pe-aproape. Vor veni multe postari interesante, rubrici noi si cateva recenzii! Plus multe concursuri!

Ah da, ca sa nu uit. In cateva minute voi anunta castigatorii concursului ‘Tragic+Click to subscribe’ pe care trebuia sa ii anunt cu mult timp in urma. 🙂

Asa ca… sa inceapa distractiaaaaa!!

P.S.: Bloggeri, Pixel PR are nevoie de voi! In august avem un super blog tour si avem nevoie de cati mai multi bloggeri! Daca vreti sa vedeti despre ce este vorba, o puteti face aici: http://www.aminablack.com/2013/06/blog-tour-sign-up-white-chalk-by.html

2 thoughts on ““I’m back, bitches!”- B.

  1. Norocoasa mai esti, eu mai am o saptamana de scoala in care ma duc doar ca sa ocup un loc drept bibelou, in rest nici nu cred ca ar observa cineva daca nu m-as duce, dar dupa aia imi vine IELTS-ul si parca INCA nu se termina scoala :)). A fost prea lung semestrul asta, de 6 luni, macar ca la anul revine totul la normal si nu mai e un semestru de 3 luni si altul de 6. Abia astept vara, sincer 🙂 nu-mi voi planui ce sa fac tocmai din cauza ca vreau ca vara asta sa fac totul cat mai spontan, mai ales pentru ca e ultima vara in care pot sa lenevesc si sa stau degeaba. 😀 Well, have fun this summer, ma bucur ca te-ai intors.

    Like

    1. Anul asta a fost extrem de prost organizat in Romania. Au vrut ei sa va fie mai usor, dar de fapt v-a fost mai greu.
      Eu am atat de multe lucruri de pus la punct, incat trebuie sa fiu capuita ca sa apuc sa le fac pe toate.:))

      Like

Leave a Reply

