Blogul Bianca2b are haine noi!


Pentru ca tot a venit vara si vacanta, am zis ca si blogul merita o schimbare. Ce-i drept, ma plictisisem de aspectul vechi, asa ca m-am hotarat sa il schimb. Siii… l-am schimbat! Imi place mult mai mult acesta, e mai fresh si mai armonios. Plus ca sunt ingrozita de ideea de a-mi schimba banner-ul, asa ca atunci cand am gasit acest aspect si am vazut ca nu trebuie sa pun un banner, am fost super incantata.

Acum vreau sa-mi spuneti… voi ce parere aveti despre noua tema pe care am pus-o? Care va place mai mult? Asta, sau cea veche? Astept parerile voastre! 🙂

8 thoughts on “Blogul Bianca2b are haine noi!

  1. arata foarte bine…imi place mai mult! ai rezolvat si cu postarile pe mail?de curiozitate…ca m-am obisnuit oricum…:)

    Like

    1. Ma bucur ca iti place. Azi am reusit sa intru si la setarile pentru mail (pana acum nu imi intra, desi apasam pe pagina.) si am setat sa trimita un e-mail pe zi. Sa-mi spui, te rog, daca intr-adevar primesti numai un e-mail pe zi.

      Like

Leave a Reply

