Leaspa: Top 3


Lexy mi-a dat probabil cea mai grea leapsa ever! Mi-a fost greu sa aleg doar 3 carti pentru unele dintre topuri, iar la alte topuri nu aveam de-ajunse carti. Dar a fost distractiv! Merci, Lexy! :*

Sa vedem despre ce e vorba:

 

TOP 3 cele mai bune carti parcurse pana in luna Iulie:

  1. 1.    ‘Virtuosity’ de Jessica Martinez
  2. 2.    ‘Pushing the limits’ de Katie McGarry
  3. 3.    ‘Tragic’ de J.A. Huss

TOP 3 dezamagiri:

  1. 1.    ‘Beautiful Disaster’ de Jamie MgGuire
  2. 2.     ‘Torment’ de Lauren Kate
  3. 3.    Nu mai stiu. Nu mi se intampla des sa am vreo dezamagire in materie de carti.:))

TOP 3 carti de la care aveai mai multe asteptari:

  1. 1.    ‘Obsidian’ de Jennifer Armentrout
  2. 2.    ‘The Vampire Diaries’ de L.J. Smith
  3. 3.    ‘Exit stage level’ de Adam Croft

TOP 3 carti ce ti-au intrecut asteptarile:

  1. 1.    ‘Tangled’ de Emma Chase
  2. 2.    ‘Unraveling’ de Micalea Smeltzer
  3. 3.    ‘Hidden’ de M. Lathan

TOP 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap:

  1. 1.    David Chios din ‘Creatura’ de Nely Cab
  2. 2.    Ronin din ‘Tragic’ de J.A. Huss
  3. 3.    Noah din ‘Pushing the Limits’ care concureaza cu Landon ”Lucas” Maxfield din ‘Easy’

TOP 3 carti de citit intr-o zi de vara:

  1. 1.    ‘Easy’ de Tammara Webber
  2. 2.    ‘Shattered’ de Kathi Baron
  3. 3.    ‘Creatura’ de Nely Cab

TOP 3 carti de evitat pe viitor:

  1. 1.    “Beautiful Disaster’ de Jamie MgGuire
  2. 2.    ‘Hotel Transylvania’ de Chelsea Quinn Yarbro
  3. 3.    ’50 Shades of Grey’ de E.L. James- n-am citit decat 2 pagini, n-am putut mai mult.

Cui sa dau leapsa mai departe? In primul rand, v-o dau voua, cititorilor mei. Vreau sa va ganditi si sa imi spuneti ce carti ati include in topurile de mai sus. Apoi, leapsa merge mai departe la orice blogger a citit-o si i-ar placea sa o faca. 🙂

 

Leave a Reply

