The Versatile Blogger Award!


Zilele trecute am primit 2 nominalizari la acest premiu de la Oana si de la Cristina  . Multumesc! 🙂

versatile-award

Reguli:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruluri despre tine.

Sapte lucruri despre mine:

1. Iubesc mancarea! As manca in orice moment posibil daca nu m-as ingrasa.:))

2. Sunt stangace.

3. Am o ciudata pasiune pentru pixuri, carnetele, jurnaluri.

4. Nu pot sa tin un jurnal. Desi sunt de acord cu jurnalurile, nu-mi place sa scriu de mana si uit de fiecare data ca am unul. Am tinut unul singur, de anul trecut pana anul asta.

5. Imi place mai mult New Adult decat Young Adult.

6. Sunt mult mai matura decat varsta mea reala. Bine, am momente si momente.

7. Iubesc caini mici si balnosi. Am un Bischon Hanavez mic, de cateva luni, care latra la orice si care e disperat dupa mancare.

Nominalizari:

15 bloguri?Cine a venit cu ideea asta?!:)) Nu urmaresc frecvent nici 5, d-apai 15! :)) Dar totusi:

Lexy
Rox Tao
Amina
Xoxo Mikii

Astea sunt toate blogurile care imi plac si care mi-au venit acum in minte. Stiu ca mai sunt bloguri care merita, dar pur si simplu nu am avut timp sa urmaresc si alte bloguri.

19 thoughts on “The Versatile Blogger Award!

  1. La nr. 1 si 5 parca as fi vorbit eu :)) Zau asa, unele persoane au un metabolism super accelerat.
    Crede-ma, asta cu maturitatea e deja o constanta in viata mea din 2 motive: 1. am un caracter si un fel de a vorbi incat uneori intimidez lumea numai daca le spun ”buna” si 2. nu arat a 16 ani :)) Mai bine in jur de 20, facultate sau ceva :))

    Like

    1. Eu nu ma ingras repede, dar totusi nu vreau sa o fac. Am renuntat de mult la paine (nici nu prea imi place, ce-i drept) iar seara mananc numai salata. Inca ma mentin,chiar daca mananc multa inghetata.
      Si eu am aceeasi problema! Sunt inalta, mult mai inalta decat ar trebui. Cand aveam vreo 13 ani lumea se intreba daca nu am 18.:))

      Like

      1. Pff, eu am fost inalta toata viata mea, dar inalta in sensul de fotomodel…ce sa zic, uneori e bine, alteori e aiurea…dar asta e, pana la urma 🙂

        Like

  2. Multumesc!! 😀 Si eu am tot bichon havanez! Doar ca are 6 ani. Si Roxana (de pe fallinginlovewithbooks.wordpress.com) tot havanez si-a luat de cateva luni, mai avem putin si am putea infiinta un club al bloggerilor posesori de bichoni 😀 😀
    P.S. Imi place noul look al blogului! 😉

    Like

    1. Ce coincidenta!!:)) Ai putea sa imi trimiti o poza ca cainele tau?Vreau sa vad cat de mare se va face al meu (acum are vreo 4 luni). Vreau sa stiu la ce sa ma astept.:))
      Sunt niste caini tare dragalasi si jucausi! Cateodata prea jucausi pentru gustul meu.:)))

      P.S.: Ma bucur foarte mult! 🙂

      Like

      1. Nu te am in lista de FB? Daca nu, adauga-ma (rox tao) si vezi ca am un album “My puppies”. Unele poze sunt cu el tuns si uratel ca un sobolan, in altele parca e si pufosel. E mult mai dragut netuns, dar si mult mai greu de ingrijit… ar trebui periat o data la cateva zile cel putin ca sa nu se incalceasca. Asa ca noi il tundem cam de 2-3 ori pe an, chiar daca arata cam ciudatel :)) Ultimele poze sunt cam de acum un an-doi, dar oricum, la fel arata si acum, dupa ce trece de varsta de 1 an nu prea se mai schimba. Din ce citisem eu cand l-am luat, baieteii se fixeaza pe la 6 kg cand cresc. Si intr-adevar, Point (that’s his name) a avut mereu intre 6 si 6,3 kg. Bine, nu cand era cat o palma de mic, dupa ce a crescut 😀
        Da, nici la 6 ani nu i-a mai scazut energia, asa ca nu iti face sperante ca o sa devina mai putin jucaus :))

        Like

      2. Tocmai l-am vazut. E super adorabil, tuns sau netuns. Eu prefer sa il perii in fiecare i decat sa il tund.:)) Sau cand il spal, inainte sa-l sterg e cu blana lipita de el si arata ca un soarece de-ala cu picioarele subtiri, de-ala de au toti in Grecia.
        A mea are deja 4-5 kg. Cred ca o hranesc prea des! :)))
        Oh God, ce-o sa ma fac cu un caine de-asta nebun care alearga toata ziua?!:)))

        Like

      3. Ah, deci e o ea! Gata, ti-am pus gand rau. Ii caut partenera lui Point de ani intregi si se pare ca toata lumea ori are baieti, ori are fetite castrate. Deci daca planuiesti sa o lasi sa aiba pui la un moment dat, pune-ma de acum pe lista! 😀
        Eu i-am lasat de la inceput mancare in permanenta in castronel si a mancat exact cat i-a trebuit. Poate ca de asta nu a avutoscilatii de greutate, pentru ca avand mereu castronelul plin, n-a simtit vreodata ca trebuie sa manance repede sau totul din el ca altfel i se ia din fata. Multa lume am inteles ca ii hraneste de 2-3 ori pe zi, portii fixe, dar noi cum suntem uneori si 12-14 ore pe zi plecati de acasa, nu m-am indurat sa ii fac asa ceva. Si din acelasi motiv Point a fost si invatat sa se duca la baie, ca sa nu se abtina atatea ore pana ajungem noi sa il scoatem la plimbare 😀

        Like

      4. Nu cred ca o las sa faca pui, pentru ca nu stiu ce sa fac cu ei!:)) Dar daca ma razgandesc, am sa-ti zic!:))
        Si eu fac la fel, ii las mancare tot timpul acolo si mananca cand vrea. Nu prea mananca ea crochete, dar in ultima vreme i le amestec cu carne si mananca tot. Numai ca a mea e foarte pofticioasa, seamana cu mine.:)) Daca aude o punga fosnind, nu-i mai trebuie altceva. Si sta si se milogeste pana ti se face mile.:))
        A mea, orice as face, nu vrea sa invete ca nu are voie sa faca in casa! Cateodata se cere, desi cred ca e doar o intamplare. Dar cateodata face fara sa te avertizeze. Ma enerveaza la culme in momentele alea! :))
        Cam de cate ori il speli?

        Like

      5. Hai ca trebuie sa ies. Poate continuam maine discutia pe FB, pe privat? 😀 Daca vrei, poti sa stergi comentariile de azi, ca sunt total in afara subiectului :))

        P.S. Cam o data sau de doua ori pe luna il spalam. Am uitat sa iti raspund la asta mai devreme.

        Like

      6. Ok! Sa stii ca am invatat cate ceva de pe-aici, asa ca n-am sa sterg conversatia. In caz ca uit ceva, vin si citesc comm-urile.:))

        Like

  3. Eh, nici unul nu cred ca e innebunit dupa crochete, dar daca i le lai numai pe acelea, pana la urma le manaca. Eventual poti testa mai multe firme, la noi a durat ani pana sa ne dam seama care ii plac cel mai mult. Si cu toate ca Purina sau …. (imi scapa numele, dar mai e o marca de asta VIP) sunt cica cele mai grozave, lui ii plac mai mult Pedigree. Unele anume, nu toate. Asa ca am zis sa ii dam pana la urma ce ii place lui, chiar daca se zice ca altele sunt mai bune.
    Mda, chestia cu facutul in casa se pare ca e o problema la toata lumea. Credeam ca numai al meu e defect, dar si Roxana se plangea chiar zilele trecute de acelasi lucru, acum si tu.. deci s-ar putea ca incapatanarea asta sa fie o chestie tipica rasei. Point face in casa de obicei doar daca venim seara de la serviciu si apoi iesim iar, inainte sa il scoatem pe el. La fel si in wekend, ca s-a prinsc cred cum e programul si ca daca nu am plecat la 8 dimineata, de cum ne-am trezit din casa, el stie ca e zi de stat cu el :)) Si daca plecam, stim ce gasim cand ne intoarcem. Deci cred ca ne pedepseste de fapt. Sa nu mai zic de latrat. Exact in aceleasi conditii. In timpul saptamani cand plecam la munca, nu are nici o problema. Daca plecam in weekend sau daca in timpul saptamanii intram in casa si apoi iesim iar, latra pana ne intoarcem acasa. Si nu oricum, ci atat de tare ca se aude de la 2 blocuri mai incolo. Ma si mir cum de nu au facut vecinii petitie sa ne dea afara din bloc :)) Oricum, revenind la problema cealalta..na… il certam cand gasim, il aducem cu nasul acolo ca sa stie de ce e certat, dar tot degeaba. In plus, cand face la baie, vine bucuros foc si ne anunta, ca noi sa mergem apoi la baie, sa vedem ce a facut. Si ne bucuram tare, tare, il felicitam cu entuziasm maxim, apoi ii dam niste recompense (tot felul de dog treats). De fiecare data! Deci stie ca acolo trebuie sa faca si ca e rau cand face in casa, dar ma indoiesc ca mai avem vreo sansa sa il schimbam…

    Like

    1. Si eu trebuie sa ii mai caut altele. Stiu ca la inceput i-am luat Pedigree si parca ii placeau, desi nu imi amintesc exact.
      Eu tot dau vina ca al meu e mic si inca nu pricepe prea bine, dar de-acum zic ca ar fi trebuit sa invete. Il cert de fiecare data cand face asta, dar cateodata parca e autist.:)) Parca imi face in ciuda!:))
      Sper sa la un momentdat sa se invete si al meu sa faca ce trebuie!:))
      Al meu cand plec si nu il iau si pe el plange de ti se rupe inima. Numai ca plange cateva minute si apoi uita si se ia cu joaca. In schimb cand ma vede in fata casei, latra si incepe sa alerge pana cand intru pe usa. Apoi ma linge de spui ca sunt cel mai bun os!:))

      Like

Leave a Reply

