In my mail! (12)


Nici nu imi aduc aminte cand am postat rubrica asta ultima data. Cred ca prin Ianuarie. Cum am strans ceva carti si swag-uri de atunci, astazi am zis sa va arat ce am mai primit.

Sa incep cu ce mi-am cumparat:

bd

 

CIMG1224

 

CIMG1235

 

(Beautiful Disaster de Jamie MgGuire, The Host Movie Companion si un carnetel super adorabil pe care nu m-am putut abtine sa il las in raft.)

De la autori si edituri am primit pentru recenzie:

CIMG1225

CIMG1233

 

CIMG1232

CIMG1248

 

CIMG1250

 

CIMG1253

 

CIMG1223

In materie de swag-uri am primit:

CIMG1226

CIMG1227

 

CIMG1231

 

CIMG1236

 

CIMG1237

 

CIMG1238

 

(In ultima poza puteti vedea poezie pe care mi-a scris-o David Chios. 🙂

Iar o buna prietena de-a mea din America mi-a trimis 2 reviste pline cu chestii despre 1D:

CIMG1239

Asta e tot ce am primit in ultimele luni. Mai multe de 100 de carti am primit pe Kindle… ma intreb oare cand le  voi citi? 🙂

Voi ce ati mai primit/cumparat? 🙂

Leave a Reply

