Tequila nu e o bautura… Tequila e o vloggerita!


Da, ati citit bin titlul. Si nu, nu e o gluma. In urma cu cateva zile am descoperit pe YouTube un vlogger. Nu era tipul prea bun, dar cineva ii spunea intr-un comentariu ca sa o tina tot asa si ca in curand o va intrece pe Tequila. Curioasa, am cautat pe YouTube ‘Tequila’. Si mi-au intrat o multime de video-uri fiecare cu cate 90.000 de vizualizari.

M-am uitat la un episod, doua, trei si am apasat imediat ‘subscribe’. Pentru ca imi place! Tipa are vreo 15-16 ani, deci e de o varsta cu mine. Si e geniala! E foarte naturala si are mult talent. Se vede ca ii place ce face si asta cred ca i-a adus multi dintre fani.

Tequila, pe numele ei adevarat Bianca Adam, abordeaza subiecte specifice adolescentilor, parodiaza sau face scurt metraje. Pot sa spun ca Tequila e al doilea cel-mai-bun-vlogger pe care il urmaresc. Primul e Mikey de la Doza de Has.

Pentru ca imi place foarte mult tipa, vreau sa v-o arat si voua. Poate va va placea. Va arat primul episod pe care l-am vazut:

Ce spuneti? Ce parere aveti despre Tequila?

8 thoughts on “Tequila nu e o bautura… Tequila e o vloggerita!

  1. o stiam de mult pe tequila si si mie imi place de ea,dar imi placea mai mult inainte,cand nu facea reclame,si nu era sponsorizata,cand era asa,mai incepatoare.Dar nu pot sa zic ca nu are vloguri foarte tari.;)

    Like

  2. Prima data am auzit de Tequila de la o colega de clasa cand nu avea nici 10 postari pe youtube, nu mi-a placut, si nici acum nu imi place. Unele faze sunt bune s.a.m.d., bravo ei ca a strans atatea vizualizari. Iti mai recomand 2 vloggeri: 10Lucruri si AlexContras 😉

    Like

    1. Daca te uiti la interviurile pe care le-a facut Mikey, de fiecare data a spus ca el e vlogger si ca el se ocupa cu vlogging-ul. Si, intotdeauna se recomanda ca si vlogger. 😉

      Like

Leave a Reply

