Despre David Garrett si stilul lui diferit….!


M-am hotarat sa scriu un post despre unul dintre violonistii mei preferati, David Garrett.

david-garrett-

 

David s-a nascut pe 4 Septembrie 1980 in Germania, intr-un orasel micut de care aproape nimeni nu a auzit. Cand David avea 4 ani, tatal lui i-a adus o vioara fratelui mai mare, iar lui David i s-a parut interesant si a invatat sa cante. De aici pana a face un record, au necesitat multi ani de munca, sacrificiu si pasiune. La varsta de 11 ani, Garrett a primit primul lui Stradivarius, iar la 13 a inregistrat 2 CD-uri. In 2008, David a stabilit un record si si-a castigat titlul de ‘cel mai rapid violonist din lume’, cantand ‘Flight of The Bumble Bee’ intr-un minut si 6.56 de secund. Adica 13 note pe secund! Unbelieveble!

Mai jos aveti filmuletul care l-a facut celebru:

(Sariti la minutul 5:40)

Eu pe David l-am descoperit acum 2 ani, dar nu i-am dat atentie. Insa saptamanile trecute cand l-am gasit, mi-a placut din prima de el. Ce e atat de special la el? Ei bine, are tatuaje, canta cu inele pe scena si poarta bocanci. Oh da, si nu canta numai muzica clasica! Cover-ul pe care l-a facut la ‘Viva La Vida’ a celor de la ColdPlay l-a consacrat si mai mult si l-a propulsat in topuri. Stilul lui neobisnuit, charm-ul si aratarea lui i-au adus multe fane, dar si fani. Si, in afara de toate aceste calitati ce tin de persoana lui, David este un violonist foarte bun. Mai jos puteti vedea cover-ul ‘Viva la Vida’:

Dar David nu canta numai muzica de genul asta. David canta cu orchestre, in sali de concerte. Si totusi… canta in bocanci si cu inele. Asta e cel mai mare atuu al lui. Uimeste. Nimeni nu se asteapta ca un tip frumusel, cu inele si bocanci, sa cante in felul asta. Mai jos ca las un filmulet cu David cantand concertul de Bruch, concert pe care il voi studia si eu vara asta. 🙂

Asta e, in mare, povestea lui David. Pana in prezent, David are o multime de concerte, CD-uri si fani. Voi ce parere aveti de David si stilul lui?

2 thoughts on “Despre David Garrett si stilul lui diferit….!

  1. Il ador pe tipul asta si ma oftic in ultimul hal ca nu auzisem de el mai devreme. In 2011, daca nu ma insel, a venit la festivalul George Enescu in Bucuresti. Iar eu NU am stiut. Abia acum 2-3 luni am stat si i-am ascultat coverurile, si m-am indragostit de felul in care canta Rockin’ all over the world si Live and Let Die.

    Like

Leave a Reply

