Despre Amazon si erorile lor…


In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre cea mai recenta experienta a mea cu Amazon.

Cred ca toti stiti ca Amazon nu are parte de cele mai corecte si usoare reguli. De exemplu, pentru a putea posta o recenzie, trebuie sa cumperi ceva de la ei. Cica pentru a-ti debloca contul. What?! Vreti sa spuneti, ca sa castigati voi bani.

O alta regula care mi se pare putin… ciudata, este regula ca recenzatori de carti nu au voie sa scrie in recenzii ca au primit cartea de la autor. Prin faptul ca ii multumesti autorului ca ti-a trimis cartea pentru recenzie, cei de la Amazon inteleg ca ai o relatie apropiata cu autorii si ca scrii o recenzie favorabila, dar plina de minciuni. Ma repet… What?!Exista autori care mi-au trimis cartea pentru recenzie si cu care nu am vorbit nimic mai mult.  Si niciodata, dar absolut niciodata, recenzia mea nu va fi influentata de relatia pe care o am cu un autor.

Sunt multe reguli pe care nu le stiu si probabil care enerveaza multe lume, dar spun sa trecem la subiect.

Acum vreo 2 saptamani, am prin un virus puternic pe calculator si a trebuit sa imi reinstalez Windows-ul. Asa ca am pierdut toate setarile si parolele pe care le aveam salvate pe calculator.

Toate bune si frumoase dupa ce mi-am instalat Windows-ul. Pana cand am incercat sa va log-ez in contul pe de Amazon pentru a posta o recenzie. Si ce credeti? Aparent, Amazon-ul nu imi recunostea calculatorul. Asa ca m-au pus sa imi introduc numar de card. Dar ce credeti? Nu puteam sa introduc toate numerele. Ultimele 4 numere nu mi le accepta. Si, dupa 3 incercari esuate, contul meu de Amazon a fost blocat.

Nervoasa foc, pentru ca aveam recenzii de postat si carti de cumparat, am incercat sa imi schimb parola, in speranta ca asta ma va ajuta. Dar de unde? Contul meu ramanea blocat orice as fi facut.

Urmatorul pas? Am luat legatura cu cei de la Amazon. Le-am trimis un e-mail prin care ii rugam sa isi rezolve problema si sa ma lase sa imi folosesc contul. Ce credeti ca au facut? Mi-au schimbat parola. Nu a mers, binenteles.

Le-am mai trimis un e-mail, de data asta pe un ton mai nervos. Le-am explicat ca daca imi schimb parola, situatia va ramane aceeasi. Ei ce au facut? Mi-au schimbat parola.

Asta m-a enervat la culme. Mai ales ca aveam o carte pe care o primisem pentru recenzie si pe care trebuia neaparat sa o citesc.

Cumva am aflat ca poti sa vorbesti cu ei in timp real prin mesaje. Am cautat optiunea asta si am inceput sa vorbesc cu ei. Sau mai bine zis, am vorbit cu un anumit Dilip. Un tip foarte dragut, care mi-a spus sa imi dau numele, e-mail-ul si adresa. Binenteles ca eu am uitat ca aveam adresa din Romania. Asa ca am dat adresa gresita de 3 ori, pana sa imi amintesc ca e cea din Romania. Dupa ce am dat adresa corecta, Dilip ce a facut? Mi-a schimbat parola. Binenteles ca nici de data asta nu a functionat. I-am zis ca tot blocat e contul, asa ca Dilip mi-a cerut un numar de telefon la care ma poate contacta. Peste cateva minute, am fost sunata de departamentul tehnic al celor de la Amazon. Cu o conectie slaba, am vorbit cu o tipa foarte amabila, care mi-a pus cateva intrebari pentru a putea vedea daca chiar eu sunt detinatoarea contului. Dupa ce am raspuns corect la toate intrebarile, tipa mi-a deblocat contul.

In urmare, dupa cateva saptamani cu contul blocat din cauza unei erori de-a lor, contul meu a fost deblocat in mai putin de o ora. Nervii si e-mail-urile pe care le-am trimis ar fi putut fi evitate daca cineva mi-ar fi explicat ca pot vorbit in timp real cu ei. Binenteles ca mi-au zis ca pot suna, dar nu mi s-a parut corect ca eu sa platesc cativa euro, chiar si un euro, pentru o greseala de-a lor.

Ce pot sa zic? O companie mare ca Amazon e plina de erori si de reguli nu tocmai normale. Angajatii sunt amabili si saritori, intr-adevar, dar putin cam incuiati la mine. Adica eu le zic ca schimbatul parolei nu ajuta cu nimic, iar ei imi schimba parola. Seriously!

Am vrut sa va impartasesc experienta mea nu tocmai placuta cu Amazon pentru ca, in caz ca patiti si voi la fel, sa stiti ce sa faceti si sa luati masuri mai usor.

Voi aveti vreo experienta de genul asta cu Amazon?

Advertisements

One thought on “Despre Amazon si erorile lor…

  1. Din fericire nu am avut probleme cu amazonul. Singurul lucru care pur si simplu ma calca pe nervi e faptul ca anumite carti care pentru US costa .99$ pentru noi costa 3.14$. Oricare ar fi motivul, mi se pare absurd ca diferenta sa fie asa mare. De ce sa dau eu triplu pe o carte de care restul planetei se bucura la pret redus?

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s