Pro sau contra…? (29)


Sper ca nu ati uitat de rubrica asta. Eu nu am facut-o. Cat am fost cu examenele, am cautat mereu noi subiecte pe care le scriam pe un carnetel, ca sa nu le uit. Zic eu ca am venit cu idei interesante care sper sa va faca sa imi spuneti si parerea voastra.

Saptamana asta vreau sa vorbim despre #Hashtags. Multi dintre voi probabil folositi Twitter-ul si stiti ce e un Hashtag. Pentru cei care nu stiu, voi explica mai jos:

hastag

 

#Hashtag-ul este un cuvant, orice cuvant vreti voi, care este prefixat de simbolul #. Folosing un Hashtag, putem gasi un subiect pe care il vrem mai repede sau putem trimite un mesaj mult mai repede. Hashtag-urile sunt mesaje scurte folosite pe Twitter, Tumblr, Instagram si mai nou si pe Facebook.

De ce vreau sa vorbim despre acest subiect? Pentru ca, de vreo saptamana, Facebook-ul e plin de user-i care folosesc Hashtag-urile in exces. Si eu le folosesc, sincera sa fiu! Imi plac, pentru ca este usor sa gasesti un subiect pe care il cauti si, pur si simplu, sunt cool.

Din cate stiu eu, conceptul de Hashtag a fost implementat de Twitter. Desi multi nu sunt de acord cu Hashtag-urile pe Facebook si spun ca copie Twitter-ul, eu sunt pro. Si pe Twitter, si pe Facebook. Sunt usor de folosit si arata bine. Bine, asta daca nu sunt folosite in exces.

Voi ce parere aveti de #Hashtag-uri? Le folositit?

One thought on “Pro sau contra…? (29)

  1. Mi se par niste ciudatenii. Hai, pe twitter mai merge, ca acolo tre sa scrii telegrame, si poate nu-si da seama lumea daca esti #happy sau #onthetoilet. Dar pe facebook, unde poti sa pui descrieri cat biblia, nu inteleg la ce folosesc.
    Also, hashtag = hash (#) + tag (exemple infinite).

    Like

Leave a Reply

