Fangirling over…. (1)


Incepem saptamana asta cu o rubrica noua, ‘Fangirling Over…’ . V-am vorbit despre rubrica asta ieri, pe pagina de Facebook. Este o rubrica un pic mai neobisnuita, dar hei, sunt fata. 😀

Sa va spun povestea din spatele acestei rubrici. Ieri, stateam si ma holbam la ce mai postau prietenii mei pe Facebook, cand da de o poza cu Joseph Morgan. Binenteles ca m-am holbat la ea vreo cateva minute, pentru ca Joseph e unul dintre actorii mei preferati.

Intr-un final, am dat in jos. Peste cateva postari, cineva daduse share la o poza cu Dylan O’Brien. Dylan e unul dintre actorii mei preferati, dar si unul dintre celebrity crush-urile mele. Deci, m-am holbat si la poza aia.

Si mi-a venit in minte sa va intreb pe cine preferati. Pe Joseph, sau pe Dylan? Dar cum internetul meu se misca foarte greu si am avut ceva de asteptat, mi-a venit in minte ideea unei rubrici noi, in care sa comparam doua celebritati care imi plac mie sau chiar si voua si sa vedem cine castiga.

Asa s-a nascut rubrica ‘Fangirling over…’. Sper sa va placa! 🙂

In prima postare din cadrul rubricii asteia, vreau sa vorbim putin de doi actori din Teen Wolf. Mai exact, de Dylan O’Brien si de Daniel Sharman.

Haideti sa incepem cu Dylan.

Dylan_O'Brien_Comic-Con_2012Probabil mai toti il stiti pe Dylan. El il interpreteaza pe Stiles in serialul Teen Wolf. E unul dintre cele mai indragite si amuzante personaje din acest serial.

Dylan s-a nascut pe 26 August 1991 in New York. Mama lui e o actrita, iar tatal lui un cameraman.Din 2011 pana in prezent, Dylan il insufleteste pe Stiles in Teen Wolf.

Eu una il ador pe Dylan. E amuzant, destept si arata bine. Ah da, si e Directioner (adica fan One Direction). So yeah, we are meant to be!:))) Glumeam.

Sa trecem la Daniel Sharman.

9349_581750548532423_397533292_n

Daniel Sharman s-a nascut pe data de 25 Aprilie 1986 in Hackney, Londra. Este cunoscut pentru rolurile lui din Immortals si Teen Wolf. El si-a inceput cariera in actorie la varsta de 9 ani, atunci cand a fost acceptat la Royal Shakespeare Company.

Daniel a jucat in 2 episoade din ‘The Nine Lives of Chloe King’ si are un rol important in Teen Wolf, unde ii da viata lui Isaac, un varcolac din haita lui Derek.

Sincera sa fiu,  n-am avut timp sa urmaresc prea multe interviuri cu el. Dar e un actor genial, are un accent traznet si un zambet de milioane.

Nici nu stiu pe cine prefer. Desi cred ca pe Dylan.

Acum va intreb…. voi pe cine preferati? Pe Dylan sau pe Daniel? Astept parerile voastre!

Dar despre rubrica asta ce parere aveti?

6 thoughts on “Fangirling over…. (1)

  1. Ideea este foarte interesanta si ma bucur sa vad ca ai niste initiative atat de bune!
    Ce pot sa zic despre acesti baieti minunati care ma fac intotdeauna sa astept cu nerabdare urmatorul episod din Teen Wolf? Ei bine sunt talentati si au acel ceva care te tin lipit de ecranul computerului intrucat au un farmec aparte. Atat Stiles cat si Isaac imi sunt foarte dragi si nu pentru ca sunt amuzanti, arata bine, serialul nu ar fi la fel de minunat fara ei ( si fara Derek….sau fara Peter care e asa de haios) si nu as concepe Teen Wolf fara ei, ci pentru ca joaca intradevar bine. O fi TW un serial marca MTV, dar e unul bun:)

    Like

    1. Ma bucur ca iti place rubrica! >:D<
      Ai mare dreptate! Baietii joaca intr-adevar bine! Si cred ca Teen Wolf e cel mai bun serial produs de MTV pana acum.

      Like

  2. I have a crush on Dylan :)) Așa că răspunsul meu este evident. Stiles ❤ Rubrica mi se pare ok, deși de multe ori mă abțin de la a mă exterioriza. Dar hei, cum ai spus, suntem fete, și nu o să știe nimeni de la ce provine zâmbetul ăla tâmp, nu? :))

    Like

Leave a Reply

