Recenzie: ‘The Vampire Diaries’ sezonul 4 :)


the vampire diaries 1

 

Acum cateva saptamani s-a terminat sezonul 4 din mult-adoratul serial ‘The Vampire Diaries’. De atunci ma tin sa scriu o recenzie, dar lipsa de timp si de inspiratie au amanat acest moment.

Trebuie sa recunosc ca am fost impresionata de acest rezon. E mult mai dinamic, mai intrigant si sunt muuulte surprise, placute sau neplacute. Ne luam la revedere de la multe personaje, dar si salutam personaje noi.

Episodul meu preferat a fost episodul 20, ‘The Originals’. Klaus este, cu siguranta, personajul meu preferat din serial. Un episod in care apare numai el si este despre trecutul lui nu poate sa fie decat episodul meu preferat. Abia astept serialul ‘The Originals’, probabil imi va placea mai mult decat ‘The Vampire Diaries’.

the originals

Sezonul 4 e mult mai dramatic. Stefan o iubeste pe Elena, dar Elena e vampire si il iubeste pe Damon. Damon, binenteles, e prins intre dragostea pentru Elena si dragostea de frate. Bine, Elena are sentimente pentru Damon pana cand o persoana foarte draga ei moare si ea isi opreste toate sentimentele. Din momentul ala, Elena devine un badass, un vampir fara sentimente si scrupule. Trebuie sa recunosc ca imi placea mai mult de Badass-Elena decat de Saint-Elena. E mult mai palpitant serialul cu Badass-Elena.

Toate personajele au evoluat in acest sezon. S-au maturizat, si-au schimbat perceptiile si multi dintre ei si-au schimbat si aliantele. Imi pare rau de personajele care au murit, pentru ca imi ieri dragi. M-am enervate la culme cand am vazut episodul final (care a fost genial!) si un anumit personaj foarte indragit si important, si-a luat la revedere. Dar cred ca sitauatia nu va ramane asa.

Acest sezon a fost mult mai captivant. Multe secrete, multe intrigi si multa rivalitate. Am ramas cu multe intrebari de pe urma acestui sezon care sper ca vom afla mai multe in sezonul 5.

Cu jsigurant acesta este cel mai bun sezon din tot serialul ‘The Vampire Diaries’ si preferatul meu. Daca nu v-ati uitat uitat pana acum la sezonul 4, nu mai ezitati! E demential! 🙂

the vampire diaries 2

Leave a Reply

