Beauty of the Day (2)


Astazi a fost o zi frumoasa. Am fost la plaja pentru prima data si mi-a lacut la nebunie.

Frumuseteaa zilei? Ei bine, cel mai frumos lucru pe care l-am vazut astazi a fost marea. Mi-a placut senzatia de apa care ma gadila la picioare, nisipul fin si soarele care ma ardea pe apa. Deci frumusetea zilei este natura. Marea. Plaja.

Abia astept sa ma intorc maine pe plaja, sa ma balacesc si sa mai citesc un pic. Va impartasesc 2 poze de astazi. 🙂

1011442_613094348733584_1929474064_n

 

1045250_613092172067135_547381997_n

 

Voi ce ati vazut frumos astazi? Care e frumusetea zilei la voi? 🙂

2 thoughts on “Beauty of the Day (2)

  1. Superb ❤ Asa imi e dor de mare 🙂 Esti o frumoasa, iar imaginea marii a fost extrem de linistitoare pentru mine 🙂 Frumusetea zilei de azi la mine a fooost ploaia de mai devreme, cu tunetele si fulgerele ei cu tot ❤ Si eu, cititind Vampirii sudului, cu ploaia in surdina 🙂

    Like

    1. Multumesc de compliment!
      Si mie imi place ploaia, dar nu cea cu tunete si cu fulgere. Imi plac ploile acelea neasteptate, scurte si puternice, dar fara fulgere. Am o teama bolnavicioasa de fulgere. Imi aduc aminte ca, o data, cand eram mica, aproape am avut un atac de panica pentru ca eram pe strada si incepuse sa fulgere. Stupid, stiu.:))

      Like

Leave a Reply

