Fangirling over… (2)


Am vazut ca v-a placut ideea acestei rubrici, asa ca am zis sa o continui.

Astazi vreau sa facem o comparatie intre doi actori care au jucat in cele doua ecranizari ale lui Stephenie Meyer: Robert Pattinson (care a jucat in ‘Twilight’) si Max Irons (care i-a dat viata lui Jared in ‘The Host’.)

Vom incepe cu Robert Pattinson.

robert pattinsonRobert Pattinson e un actor, muzician si model englez, nascut pe 13 Mai 1986. El s-a lansat atunci cand l-a interpretat pe Cedric Diggory in ‘Harry Potter and the Goblet of Fire’. De atunci, Rob a fost intr-o ascensiune continua. Dupa cateva roluri micute, Rob l-a interpretat pe Edward Cullen in faimoasa serie ‘Twilight’, adaptare a seriei cu acelasi titlu scrisa de Stephenie Meyer. Acesta a fost punctul in care cariera lui Rob a ajuns intr-un punct in care toata lumea il cunoastea si numele de Robert Pattinson era pe buzele tuturor tipelor din toata lumea. A avut parte de un succes nebun alaturi de Kristen Stewart si ceilalati actori din Twilight, succes ce s-a lasat cu multe premii si multe aprecieri.

Eu l-am ‘cunoscut’ pe Rob cand m-am uitat prima data la Twilight. Am avt un crush nebun pe el pentru vreo 2 ani sau asa. Mi se parea perfect timpul. Intre timp am crescut si mi-am dat seama ca nu e stilul meu. Binenteles, tipul e frumusel rau, are o voce senzationala si e un actor genial. Imi plac la nebunie filmele in care el joaca, pentru ca sunt numai filme bune.

 

A venit si vremea lui Max Irons.

max irons

Maximilian Paul Diarmuid “Max” Irons s-a nascut pe data de 17 Octombrie 1985 in Camden, Londra. El e cunoscut pentru rolurile lui din Red Riding Hood si The Host. Fiul actorului Jeremy Irons si a actritei Sinead Cusack, Max nu a fost nefamiliar cu viata actorilor.

Max nu e la fel de cunoscut ca si Robert, dar asta cred ca se datoreaa faptului ca, inainte de a fi actor, Max si-a petrecut cativa anii facand shooting-uri, prezentari de moda. Dap dap, Max a fost si model, numai pentru companii mari.

Pe Max l-am vazut prima data in The Host, unde m-a cucerit pe loc. Inca am un crush pe el. E charmant, arata bine si are un accent genial. Plus ca e si un bun actor. :>

Deci dap, votez pentru Max.

Voi cu cine votati? Max sau Rob?

 

3 thoughts on “Fangirling over… (2)

  1. Nu mi-a placut niciodata Twilight si nici fana Rob Pattison nu sunt ( o fi un actor bun, dar nu am mai urmarit alta productie in care apare, deoarece Twilight chiar nu m-a incantat).
    Cu Max Irons e alta poveste….pentru mine el e Adrian Ivanshkov. Pur si simplu se potriveste ca o manusa.
    In Host l-am descoperit ca sa zic asa si mi-a placut foarte mult. S-a adaptat personajului intr-un mod remarcabil si mai e si foarte dragut ( dragut? da, dar merge mai bine super mega extra hot).
    Oricand, oricum, oriunde il voi prefera pe Max. Tatal lui e Jeremy freaking Irons, asa ca are de unde mosteni talent inestimabil.

    Like

Leave a Reply

