Ce? Iarasi nominalizare?Eu?Cand si cum?


Serios, asta e probabil una dintre cele mai tari chestii care mi se intampla. Sa vad ca oameni ma aprecieaza, ca alti bloggeri ma urmaresc si ma nominalizeaza la premii… it’s mind-blowing!!! Niciodata nu m-am gandit ca blogul meu va placea cuiva, d-apai sa mai primesc si nominalizari. Dar pe mine nu nominalizarile ma emotioneaza cel mai mult, ci cuvintele care vin odata cu o nominzaliare.

De data asta, cele  “vinovate” de nominalizari sunt Oana si blogul M. World. Va multumesc mult amandurora!

Premiul acesta se numeste ‘A Bouqet of Three Awards’ iar regulil care vin cu el sunt simple:

(Voi imprumuta cuvintele Oanei aici.)

-sa afiseze premiile simbolice
-persoana care a fost nominalizata, la randul ei trebuie sa nominalizeze 15 bloguri pe care le frecventeaza si care considera ca merita
-sa spuna 7 lucruri despre persoana sa, nestiute de cititori

sunshine-blog-award

versatilebloggernominations-copy

first-best-moment-award-winner1

15 bloguri?! Serios? Pai eu nici 5 bloguri nu urmaresc, d-apai 15! Voi nominaliza toate blogurile pe care le urmaresc:

Amina

Lexy
Claudiu
Rox Tao

Si…uhm…cam atat. Stiu, lame!

7 lucruri despre mine… daca ma ai nominalizati mult la premii de-astea in care trebuie sa spun 7 lucruri despre mine, voi ramane fara lucruri de spus.:))

1. Am o frica de paianjeni, miriapozi si toate chestiile astea. Serios, cine le-a inventat?:))

2.Cand eram mica eram innebunita dupa jazz.

3. Fizica mi se pare foarte interesanta, dar nu prea o inteleg.

4. Am o pofta continua de mancare, dulce, fructe. As manca in continuu, daca nu as avea altceva de facut.

5.M-am nascut in tara gresita. Intotdeauna mi-am dorit sa locuiesc in Londra.

6. Am un stil mai ciudat. Nu imi plac rochiile sau fustele purtate cu sandale.

7.  Desi acum e o nebunie totala in lumea asta eu nu… inteleg Tumblr. Mi se pare ca orice alta platforma de blogging.

Pfu, asta a fost greu! :))

7 thoughts on “Ce? Iarasi nominalizare?Eu?Cand si cum?

  1. Si eu urasc orice fel de ganganie. Iar, fizica… ei bine, fizica e materia mea preferata, abia astept sa fie olimpiada ca sa uit ca ma asteapta examenele in vara :))

    Like

      1. Scuze, cred că am făcut o încurcătură şi eu. :)) Nu ştiu cine te-a nominalizat, dar nu am fost eu aceea.

        Like

    1. De fapt, nu imi plac fustele lungi si prea vaporoase. Imi place cele pana la genunchi. Ei bine, cateodata mai port si sandale la fusta, dar nu prea des.:))

      Like

Leave a Reply

