Pro sau contra…? (31)


31?! Serios?!Cand a trecut atata timp de cand am lansat rubric asta? Nici nu imi vine sa cred!!

Joi seara stateam s ma holbam pe Facebook la ce-au mai postat prietenii mei, cand vad ca o tipa a dat like unui articol intitulat ‘Parfum cu miros de carte’. Eu eram gen “Ce?! Astia mi-au furat idea!”. De cand eram mica tot pun ca am imi fac propriul parfum cu miros de carte. Imi place atat de mult mirosul de carte noua, incat as sta numai cu nasul intr-o carte noua. E un miros unic.

Despre asta ma gandeam si eu sa vorbim astazi: despre parfumul cu miros de carte.

Va dati seama, cred, ca eu sunt pro! Mi se pare una dintre cele mai tari idei ever! Desi nu, nu m-as da cu el. Mi l-as cumpara numai ca sa nu trebuiasca sa imi cumpar o carte noua in fiecare zi. Cu acest parfum pot sa miros carti noi de fiecare data cand vreau. Desi nu stiu cati de multa lume cumpara un astfel de parfum, pentru ca de, intervine mentalitatea aia ‘Ce,dom’le, daca nu pot sa ma falesc cu el, de ce sa il mai iau?’ sau ‘Cum sa mirosi a carte?!’.

Ei bine, eu, ca si o cititoare inraita, va spun cu mana pe inima ca daca as avea 100 si ceva de euro, mi l-as cumpara. Intr-adevar, e un pic cam scump, dar merita, zic eu.

As fi vrut sa va arat si articolul pe care l-am citit pe tema asta, dar nu il mai gasesc. In caz ca il voi gasi mai tarziu, voi face un update la aceasta postare si va voi lasa link-ul.

Voi ce parere aveti de parfumul cu miros de carte? Pro sau contra? Sunt chiar curioasa de raspunsurile voastre. 😀

2 thoughts on “Pro sau contra…? (31)

  1. Sincer, mi se pare putin cam superficial sa ai asa ceva daca nu il poti folosi intr-un scop practic, pentru ca sa fim seriosi, nu ar fi tocmai ieftin.
    Dar pe dealta parte, cititoarea din mine sare in sus de bucurie la ideea asta :)) Ar fi grozav, si zau ca m-asi fali cu el in fata altora, desi probabil m-ar crede ticnita.Nu ca acum nu ar face-o, dar vorba vine.. 🙂

    Like

Leave a Reply

