I ♥ Covers! (2)


Ma bucur ca va place rubrica asta! Cred ca asta va fi una dintre rubricile mele preferate in viitorul apropiat. 🙂

Astazi, ca tot e duminica, ma gandeam sa va arat unul dintre cover-urile mele preferate. De data asta, cover-ul apartine celor de la Boyce Avenue, iar melodia apartine celor de la One Direction: ‘What Makes You Beautiful’. Asta e una dintre melodiile mele preferate, iar dintr toate cover-urile pe care le-am ascultat vara trecuta, asta e cel care mi-a placut cel mai tare:

Iar asta e originalul:

Oricat de mult mi-ar placea cover-ul, votez pentru original. Ei bine acum, sunt Directionera. :))))

Voua care va placea mai mult? Cover-ul sau originalul? 🙂

Leave a Reply

