Currently reading… (20)


Saptamana asta am citit 3 carti. A fost o saptamana pe gustul meu, in care am citit mult, am studiat si am fost la plaja. Cred ca am intrat, in sfarsit, in febra de citit. Ceea ce e bine. Inseamna ca s-ar putea sa imi ajung telul de 50 de carti.

Prima carte pe care am citit-o a fost ‘In Too Deep’ de Michelle Kemper Brownlow. Nu a fost ceea ce m-am asteptat. Recenzia vine pe 18.

‘Losing Francesca’ de J.A. Huss a fost a doua carte pe care am citit-o saptamana asta. G.E.N.I.A.L.A.!! Mi-a placut la nebunie!! Recenzia vine pe 26.

Si ultima carte, pe care inca o mai citesc, e ‘Armored Hearts’ de Melissa Turner Lee si Pauline Creeden. Mai am vreo 30%. E buna cartea, imi place. Are un “aer” vechi. Imi aduce aminte de cartile clasice. Si e usor de citit, are un stil simplu, dar elegant. Thumbs up!

Iar la plaja mai citesc ‘Smashed’ de Lisa Luedeke. Am citit vreo 122 de pagini. E simpatica, dar astept actiunea care sa ma faca sa o iubesc.

Ah da, si din cand in cand, cand ma mai plictisesc de cartile pentru blog tour-uri, citesc ‘Catching Liam’ de Sophia Bleu. Am citit vreo 11% cred si deja imi place. Prevad o carte geniala la orizont. :))

Voi ce cititi, ce-ati mai citit, ce veti citi? :>

Leave a Reply

