Pro sau contra…? (32)


Ce, credeati ca am uitat de rubrica asta? Nuuu, nicidecum! Doar ca sambata trecuta am fost ‘busy as hell’ si nu am putut posta. Dar sambata asta, in afara de un cascat bolnavicios provinit din lipsa mea de somn, nu am nimic altceva de facut, asa ca nu am niciun motiv sa nu postez. 🙂

De cateva saptamani ma distrez pe site-ul ask.fm. Stiam site-ul de mult timp, dar nu i-am dat niciodata atentie pana cand un bun prieten de-al meu (Bro, tare bine iti mai e tie la Madrid acum!) postase pe Facebook profilul lui. Asa ca m-am hotarat sa imi caut contul de mult uitat, si m-am pus pe “treaba”. Am inceput sa caut profiluri a mai mult prieteni si sa ii tachinez cu intrebari prostesti. E foarte tare ideea ca poti sa pui intrebari prostesti fara ca celalalt sa stie ca esti tu. Plus ca e o modalitate foarte buna de a te distra si de a-ti face noi prieteni.

Dupa cum cred ca ati ghicit, sunt PRO site-ului ask.fm

Si uhm… nu stiu daca asta e o idee foarte buna dar… asta e cont-ul meu: http://ask.fm/Bianca2b Daca aveti ceva de intrebat, o puteti face acum!!

Voi ce parere aveti de site-ul ask.fm? Pro sau contra?

4 thoughts on “Pro sau contra…? (32)

  1. Sincer eu nu ma pot decide.Nu inteleg ideea site-ului si cu ce se mananca. Pare amuzant asa din cate zici, mi-au mai spus si altii dar nu am avut ocazia sa il explorez

    Like

Leave a Reply

