Fangirling over… (3)


A venit vremea sa mai fangirl-uim (ce urat suna!) si noi putin. :>

Cred ca toti ii cunoastem pe acesti doi actori despre care vom vorbi astazi: Jake Abel si Ian Somerhalder. Ehee, aproape ca va pot vedea ranjetele de pe fata!:))

Zic sa incepem cu Jake.

jake abel

Jacob Allen s-a nascut pe data de 18 Noiembrie 1987 in Canton,Ohio si e un model si actor american. Jake e cunoscut pentru rolurile din Percy Jackson &the Olympians: The Lightning Thief, I am number four si The Host.

In 2009, Jake a fost ales sa joace intr 3 episoade din Supernatural, ca si fratele lui Dean si Sam Winchester. De atunci, cariera lui s-a aflat intr-o ascensiune continuua.

Eu pe Jake l-am vazut pentru prima data in I am number four, dar de-abia acum realizez asta. La vremea aceea nu i-am dat atentie. De-abia cand l-am vazut in The Host mi-a atras atentia si mi-a placut imediat de el. E amuzant, destept si un actor genial.

Cat despre Ian…

ian

Ian este un model, actor si producator American ce s-a nascut pe 8 Decembrie 1978 in Convington, Louisiana, SUA. Ian a ajuns unul dintre cei mai indragiti actori din America datorita serialelor ‘Lost: Naufragiatii’ si ‘The Vampire Diaries’, unde il joaca pe carismaticul Damon Salvatore.

 Aspectului,  stilul, talentul si personalitatea lui l-au propulsat pe Ian in topul celor mai buni si mai indragiti actori din America. De cand s-a lansat, Somerhalder a jucat intr-o multime de filme si seriale, dar cel care l-a ajutat sa isi ridice numele atat de mult a fost mult-indragitul serial The Vampire Diaries.:)

Eu l-am vazut pe Ian in The Vampire Diaries, acum multi, multi ani. Mi-au placut instantaneu ochii lui si felul lui de a fi. Plus ca mi se pare ca rolul lui Damon i  se potriveste ca o manusa. 🙂

Hm.. si acum, e vremea sa votez. Sincera sa fiu, il prefer pe Jake. Nu ma intrebati de ce, dar imi place mai mult.

Voi pentru cine votati?Jake sau Ian?

 

Leave a Reply

