Pro sau contra…? (33)


A venit weekend-ul! Iarasi! Cam repede trece timpul in vacanta, nu? Deja ma gandesc ca mai e o luna si ceva si incepem iarasi chinul. Anyway, mai bine nu ma mai gandesc.:))

Astazi mi-am propus despre jurnale. Stiti, caietele alea care cateodata ne sunt cei mai buni prieteni si care ne stiu toate secretele.

Cred ca toti am tinut, la un momentdat, un jurnal. Eu am incercat de multe ori, dar nu am reusit sa scriu in fiecare zi. Ori imi era lene, ori nu aveam ce sa scriu. Inca mai “tin” un jurnal, dar nu scriu des. Scriu doar cand trebuie sa ma descarc sau mi s-a intamplat ceva de care vreau sa imi amintesc mai tarziu.

Da, sunt PRO jurnalelor. Cred ca e o modalitate buna de a-ti pune ordine in ganduri, de a te descarca si de a-ti spune secretele si sa stii ca sunt bine pastrate. Plus ca mi se pare amuzant sa iti citesti jurnalele din anii anteriori, sa vezi cat de mult ai evoluat in gandire si cat de prostuta erai cu cativa ani in urma. Recent (ei bine, nu chiar recent. Cam prin Martie/Aprilie) am citit cu frate-miu jurnalul lui de cand era mic. Si m-am tavalit pe jos de ras.:))

Voi ce parere aveti despre jurnale? PRO sau CONTRA?

One thought on “Pro sau contra…? (33)

  1. In primul rand, cred ca astept scoala. Ma distrez super in vacanta, dar sunt an terminal (gimnaziu) si simt ca va fi ceva special.

    Sunt PRO jurnalelor si eu tin unul. Nu consider ca ideea unui jurnal e aceea de a scrie in fiecare zi in el, ci atunci cand simti nevoia, pe mine chiar ma ajuta.

    Like

Leave a Reply

