Happy birthday to meeeeeeee!! (Concurs!)


Da, sunt o zi mai tarziu. :)) Cei care urmaresc pagina de Facebook a blogului cred ca stiu deja ca ieri a fost ziua mea de nastere. Am implinit 15 ani. 😀 Si ca sa sarbatorim, v-am promis un concurs. Stiu ca trebuie sa il postez ieri, dar nu am avut cand. Va voi povesti de ziua de ieri intr-un alt post. 🙂

Cu o zi ma tarziu, iata concursul. 🙂

WP_20130806_005

Ca sa castigati acest pachet cu swag-uri cu Creatura, trebuie sa lasati un comentariu aici. Atat si nimic mai mult. 😀 Aveti 2 zile sa va insrieti la acest concurs. Pe data de 9 voi anunta castigatorul (care va fi ales In mod aleatoriu). Succes!

45 thoughts on “Happy birthday to meeeeeeee!! (Concurs!)

  1. La multi ani si multa sanatate. Analizand maturitatea continutului unor postari care iti apartin puteam sa iti dau 16-18 ani, dar se pare ca ma inselam.:-) .Asta inseamna ca esti inteligenta!

    Like

  2. Ti-am spus un “la multi ani” in avans, un “la multi ani” de speciala zi de 5 august, sa iti zic si un “la multi ani” intarziat? Zic sa iti zic, ca sa fie de 3 ori, sa fie de noroc! La multi ani!

    Like

    1. Multumesc! Eu imi doresc si alte chestii in afara de carti, care sunt poate chiar mai importaante decat cartile. Si pe care le-am primit, in mare parte.

      Like

Leave a Reply

