Music = life (21)


Nici nu imi aduc aminte cand am mai impartasit muzica de pe playlist-ul meu cu voi. Asta inseamna ca a trecut mult timp de atunci.

Inainte de a va arata melodia care ma obsedeaza in ultima vreme, vreau sa va povestesc cate ceva despre ziua mea.

A fost, pe departe, cea mai frumoasa zi de nastere de pana acum. M-am distrat pe cinste si am avut parte de o multime de cadouri. Si cred ca asta e prima data cand mi-am serbat ziua chiar pe 5. Pana anul asta s-a intamplat cate ceva si ori imi faceam ziua inainte, ori dupa.  Anyway, dimineata am fost la cumparaturi de cadouri. Unde mi-am cumparat (mai bine zis, ai mei mi-au cumparat) urmatoarele:

625463_630356923673993_1480180891_nUn Nokia Lumia 520 de care m-am indragostit complet, o husa de telefon supeeeerba, “The Professor” de Charlotte Bronte (pe care o vazusem de mult, o pereche de ochelari pe care sa ii port la plaja ca sa pot citi, un sapun natural din masline pe care am tinut neaparat sa il am din cauza ambalajlui (bine, spuneti-mi ca-s superficiala!) si o pereche de casti care nu numai ca sunt extraordinar de stylish, dar se aud si foarte bine. Aproape la fel de bine ca niste Beats Audio.

Dupa un mic gratar in curtea casei si dupa multe telefoane primite, am plecat la plaja. Unde m-am distrat teribil din cauza lui frate-miu care inoata in cel mai amuzant mod posibil.:)))))

Apoi, seara, am iesit cu ai mei la o taverna, unde eu si frate-miu ne-m indopat cu pizza, iar ai mei au mancat tot felul de chestii care traiesc (sau traiau) in mare. Partea tare a fost ca taverna era chiar pe nisip, iar daca imi scoteam piciorul de sub masa, puteam sa ating apa.

In drum spre taverna, am gasit un magazin care vindea tot felul de bijuterii absolut geniale. Si cum sunt nepoata lui matusa-mea (adica ambele suntem obsedate de haine si bijuterii si pantofi) nu am putut sa ratez ocazia. Asa ca l-am tarat pe tata acolo si l-am mai pus sa scoata cativa euro din portofel. :))

Cam asta a fost ziua mea. O zi pe care mi-o voi aminti mereu.

Acum, sa trecem la muzica.

Acum cateva zile, am descoperit ca una dintre trupele mele preferate au scos o melodie noua. De atunci o ascult in continuu. Melodia se numeste ‘Try Hard’ si e a celor de la 5 Seconds of Summer. E geniala si cred ca mi se potriveste, intr-un fel.

 

Ce parere aveti, va place melodia?

 

2 thoughts on “Music = life (21)

  1. Foarta tare melodia! Castile arast super bine. Si eu am ajuns o pasiune acum cativa ani de colectionam numai casti de genul asta 🙂
    Apropo, asa cum intarziere, La multi ani Bianca ^_^

    Like

    1. Multumesc!
      Ma bucur ca-ti place melodia. Sa asculti si celelalte melodii aale lor.
      Castile sunt geniale! Relativ ieftine (comparandu-le cu Beats, au fost ieftine), frumoase si se aud extraordinar!

      Like

Leave a Reply

