I <3 Covers! (3)


Mda, am cam uitat de rubrica asta. Dar astazi revin in forta!

De cateva zil ascult numai cover-uri. The Vamps,Boyce Avenue s.a.m.d. imi ‘bubuie’ in urechi tot timpul. Cover-urile mi se pare AWESOME! Iar cei care fac cover-urile mi se par niste muzicieni exceptionali. Nu pot decat sa imi imaginez ce ureche muzicala buna au, din moment ce pot lua o piesa facuta pe calculator si sa o transpuna intr-o piesa acustica. Like I said, AWESOME!

Aseara am dat peste cover-ul celor de la Boyce Avenue a melodiei lui Justin Timberlake, ‘Mirrors’. Eu deja sunt indragostita de melodie, iar combinatia intre Boyce Avenue si Justin Bieber e geniala! In cover-ul asta sunt si fetele de la Fifth Harmony, dar nu sunt cea mai mare fana a lor. Mi se par cam false si parca dau prea mult din maini. Ce-i drept, canta bine.

Da, mai bine va las pe voi sa asculati cover-ul, in loc sa bolborosesc eu aiurea.

Va las si originalul, sa le comparati un pic.

Justin Timberlake sau Boyce Avenue? Ei, asta mi-a pus capac! Ambele variante imi plac la fel de mult!

Voi ce alegeti? Va place mai mult originalul sau versiunea celor de la Boyce Avenue? Astept parerile voastre! 🙂

Leave a Reply

