Muzica clasica (5)


Stiu ca poate asta nu e rubrica voastra favorita, dar, asa cum am mai zis, intodeauna am vrut ca blogul sa ma reprezinte pe mine si pasiunile mele. Muzica clasica e pasiunea mea cea mai mare si cred ca o rubrica ca asta e necesara. 🙂

De data asta, va arat ceva mai vesel si mai nonconformist. Vi-l arat pe Nigel Kennedy, unul dintre cei mai originali si mai bine vazuti violonisti din lume. Cu un look original si nebunesc, Nigel a cucerit publicul cu sunetul placut, tehnica impresionanta si personalitatea lui spontana. Nigel prefera sa cante in bocanci si intr-un costum nu twocmai la patru ace, zambind, razand, plimbandu-se pe scena in timp ce vorbeste cu publicul si interpreteaza cele mai grele piese pentru vioara. Personal, cand eram mica, il aveam pe Nigel ca si un model. Intre timp, Nigel s-a transformat in unul dintre violonistii mei preferati, dar nu mai este unul dintre modelele mele. Nu pot sa explic schimbarea. Poate David Garrett a intervenit, poate stilul meu personal a intervenit, Nu stiu. Cert e ca Nigel a fost, este si va ramane unul dintre violonistii pe care ii apreciez cel mai mult.

Vreau sa vi-l arat pe Nigel interpretand Czardasul lui Monti. O interpretare inedita.

Ce parere aveti? Cum va place Czardasul? Dar stilul lui Nigel? 🙂

2 thoughts on “Muzica clasica (5)

Leave a Reply

