Fangirling over… (4)


Nu stiu daca stiti, dar in ultima vreme sunt innebunita dupa Gossip Girl. Tocmai ce am terminat sezonul 2 si abia astept sa il incep pe al treilea. Serialul mi se pare genial, cu niste actori foarte bine si o intriga de milioane. Anyway, am o mare dilema: nu stiu cine imi place mai mult. Ed Westwick sau Chace Crawford? Vreau sa zic, amandoi arata bine si amandoi sunt charmanti. Si pentru ca nu ma pot hotara, vreau sa vad ce zice si majoritatea. Asa ca am deschis WordPress-ul si am hotarat sa va intreb si pe voi. 😀

Zic sa incepem cu Chace Crawford. 🙂

chace crawford

 

Chace s-a nascut pe data de 18 Iulie 1985  in Lubbock, Texas. Numele lui intreg este  Christopher Chace Crawford.  Chace si-a facut debutul in actorie in 2006, atunci cand a jucat in filmul ‘The Covenant’. In 2007, Crawford si-a facut debutul in televiziune, atunci cand a inceput sa joace un rol important in serialul Gossip Girl. De atunci, cariera lui Chace e intr-o continua ascensiune. Pe

Eu l-am vazut pe Chace pentru prima data prin reviste, iar “oficial” am aflat cine este in 2010, cand m-am uitat la un episod din Gossip Girl. Ochii aia albastrii m-au cucerit din prima.:))

Cat despre Ed Westwick…

ed-westwick-chuck-bass-gossip-girl-1

Ed Westwick s-a nascut in 1987, pe 27 iunie.  Nacut si crescut in Stevenage, Hertfordshire, Westwick este un muzician si actor Englez . El si-a facut debutul in seriale ca Doctors, Casuality  si Afterlife. In 2007 a fost ales sa dea viata personajului Chuck Bass, un bilionar rasfatat cu un stil de viata nu tocmai bun. De cand a inceput Gossip Girl, Ed a castigat multe premii si titluri, printre care si ‘Sexiest Men Alive’ in 2008.

La fel ca si pe Chace, l-am vazut pe Ed in reviste prima data, apoi in Gossip Girl. Charmul lui desavarsit si replicile care ii ies pe gura m-au facut sa il indragesc de la inceput.

Ei, si acum vine intrebarea. Pe cine preferati? Daca e sa ne luam dupa atitudine, votez pentru Ed. Daca e sa ne luam dupa infatisare, Chace are votul meu. Still undecided! Voi pe cine preferati?

12 thoughts on “Fangirling over… (4)

  1. Ed cu siguranta! Adica, Chuck e Chuck Bass. Toata lumea il iubeste, pana la urma e un Bass. Mda, ideea e ca eu il iubesc pe bad boyul asta cuminte si pot sa vorbesc despre ele in continuu, insa fara sa se inteleaga prea multe. De exemplu, tu intelegi ceva din comentariul asta? Abia astept sa iti stiu parerea despre serial dupa ce il termini, sunt sigura ca o sa iti placa dar tot vreau sa stiu. Eu vreau ca toata lumea sa iubeasca GG pentru ca merita, e un super serial. E serialul meu de suflet, cine se ia de el, se ia si de mine (acum sigur par o ciudata).
    Eu am pana si un episod preferat. De fapt, cateva minute de la sfarsitul unui episod sunt momentul meu preferat din tot serialul, doar ca acum sunt confuza daca s-a intamplat la sfarsitul sezonului 2 sau 3. Stiu tot momentul cum se intampla, intr-un timp stiam si replicile. Sunt o fana a serialului, sa nu te lasi de el.

    P.S: Scuze pentru comentariul asta, sunt constienta de faptul ca e ciudat si confuz.

    Like

    1. Mda, stiu ce zici cu Bass. He’s, like Chuck… Bass.:))
      Despre ce scena vorbesti? Poate am vazut-o…

      P.S.: Vorbesti cu o Directionera. Inteleg perfect comentariile de genul, avand in vedere ca noi vorbim intre noi despre 1D cu dfqfvqvqvevwef si OMG!:))

      Like

      1. Api, eu ti-as fi povestit insa ai spus ca ai terminat sezonul 2 si daca se intampla in 3 iti stric toata surpriza. Zi-mi doar cu cine a fost cuplat Bass in sezonul asta ;))

        P.S: Scuze, dar aici, gusturile noastre difera. Eu reusesc sa inghit doar cateva melodii de-ale celor de la 1D. Nu am nimic cu ei, pur si simpu nu imi face placere sa ii aud.

        Like

      2. Chuck e cu Blair. Adica cel mai brilliant, dragut, extraordinary, potrivit cuplu E-VER! Cred ca stiu scena. E cumva scena aia in care Chuck o asteapta pe Blair cu flori la hotel parca si ii spune ca si el o iubeste? Daca vorbim de aceeasi scena, atunci high five! Geniala scena!

        P.S.: Oh nu, spuneam doar ca inteleg perfect comentariile de genul.

        P.P.S.: Nu trebuie sa iti ceri scuze pentru ceva ce nu iti place, chiar daca mie imi place. Nu sunt nici o fanatica de-aia care omoara pe toata lumea care nu e fan 1D. E absolut normal ca unora oameni sa nu le placa. So no worries!

        Like

      3. Cred ca aia e si scena mea preferata. Il ador pe Chuck, Blair e geniala, deci ii vroiam impreuna de la inceput. Si la scena aia eram “Da!OMG!Kiss!Kiss* :))

        Like

      4. Pe cat de mult ti-a placut scena aia, pe atat de mult te vor enerva cateva ce vor urma. Eu cel putin, nici nu am putut privi cateva scene pentru ca anticipam sa fie ceva urat si agh x_x Oricum, serialul e serialul meu de suflet, deci parerea mea va fi mereu buna 😀

        Like

      5. Eu cred ca am gasit o noua scena preferata. Cea in care Dan si Nate se uita la ‘Endless Knights’. Expresiile lor sunt priceless. Am ras pe burta!:)))

        Like

  2. Nu pot sa aleg, sunt superbi amandoi. Si eu i-am descoperit prima data in Gossip Girl dar de atunci caut orice film apare cu ei:D! imi plac ochii lui Nate si sarmul lui Chuck! Eu inca nu am vizionat ultimul sezon, 6, pentru ca incerc sa aman momentul:((, imi pare rau fiindca stiu ca e ultimul sezon…Oricum cele 5 sezoane pe care le-am avzut eu pana acum sunt exceptionale! supertari, o sa asisti la o multime de schimbari de situatii:D, in schimb nu iti recomand cartile, intr-o perioada eram disperata sa mi le iau si cand am pus mana pe cateva din ele mi-am dat seama ca sunt o pierdere mare de timp, nu se compara cu serialul

    Like

  3. Hey, Bianca! Chace Crawford is the guy I picked as Blain Heros…for Hope’s Decree’s dream-cast. Isn’t he yummy 😀

    PS: Thank you so much for reviewing my book. You’ll have to check out my FB page to see the other character picks for other main characters, and then let me know if you agree.

    Like

    1. Oh, I didn’t know!!! Great choise! And yes, he Is absolutely yummy!

      P.S.: It was a pleasure to read your book. I’ll sure check your character picks. 🙂

      Like

Leave a Reply

