Justin Timberlake + JAY Z = Holy Grail!


In ultima perioada am devenit fana Justin Timberlake. Inainte imi placea de el, dar nu pot sa zic ca eram mare fana. Insa in ultima vreme mi se pare ca si-a schimbat putin stilul. Si am cateva melodii de la el care sunt melodiile mele preferate. De exemplu ‘Tunnel Visions’, care mi se pare geniala. Sau Mirrors. Sau, mai nou, Holy Grail.

Aici intervine JAY Z. Desi nu sunt fana Jay Z, il admir. Mi se pare un om de nota zece si un muzician foarte dedicat. Asta o pot demonstra si cele 17 premii Grammy pe care le-a castigat de-a lungul carierei lui. Chiar daca nu sunt fana muzicii lui, citesc tot timpul stiri cu el si ii urmaresc cariera si viata personala. Ok, asta a sunat ciudat.:))

Noua colaborare dintre Justin Timberlake si Jay Z a rezultat o melodie geniala, Holy Grail. Hip hop-ul lui Jay Z in combiatie cu stilul lui Justin Timberlake e poate una dintre cele mai originale melodii pe care am auzit-o in ultima vreme.

O ascult de vreo cateva zile in continuu, asa ca nu m-am putut abtine sa nu v-o arat si voua. 🙂 Enjoy!

But holy grail, Justin Timberlake in this video! Nu, rectific! Justin Timberlake PUNCT. xD

Ce parere aveti de colaborarea celor doi? Va place?

4 thoughts on “Justin Timberlake + JAY Z = Holy Grail!

  1. Sincer, eu până anul ăsta,nu ştiusem de JT *shame on me*. După am văzut filmul “In time” şi a apărut Suit and Tie şi Mirors, iar acum pot spune că am un “crush” pe el (sună ciudat,nu? :L).

    Like

    1. Singura parte care suna ciudat in comentariul asta e prima.:)) The guy is a legend!:)))
      Partea cu crush-ul… jumatate din femeile de pe globul asta te inteleg. :))

      Like

Leave a Reply

