Bye Bye Summer, Bye Bye Vacation! (&Concurs)


Update: Asta e tatuajul. Si da, e permanent.:)) Ce parere aveti?
1001267_638415066201512_1510392278_n

*Sighs* Azi e ultima zi de vacanta. Si asta va fi o postare melancolica.

Nu imi vine sa cred ca s-a terminat vacanta asta. Am asteptat-o atat de mult si a trecut atat de repede. Nici macar nu am avut timp sa ma dumiresc sau sa ma plictisesc ca s-a si terminat. Maine incep a 9-a, dar nu, nu la liceu. In Grecia se fac 9 ani la gimnaziu si 3 la liceu.

Asta a fost, pe departe cea mai distractiva vacanta EVER! M-am distrat, m-am plimbat, am citit, am studiat, am mers la plaja, am invatat sa innot, m-am bronzat, mi-am reinnoit garderoba si , din nou, m-am distrat. A fost o vacanta pe cinste, de care sunt sigura ca o sa imi fie dor.

Nu sunt pregatita inca sa dau piept cu realitatea. Vreau sa mai am un pic de vacanta, vreau sa mai lenevesc un pic. Ma gandesc cu groaza la anul ce urmeaza si la cat de greu va fi. Singurul gand care ma mai consoleaza e vacanta din Italia pe care o voi face la matusa-mea in Decembrie. Pentru acele trei saptamani de relaxare trebuie sa trag 3 luni. Dar merita.

Sunt entuziasmata sa ma intorc la conservator si sa incep al doilea an de facultate. Abia astept sa incep orele de vioara si sa incep studiul intens din nou. Astept zilele de vineri la conservator, minutele pierdut pe coridoarele conservatorului si orele de solfegiu. Sunt curioasa sa vad ce imi va aduce acest an. Sper sa fie unul bun! 🙂

Nu am citit 50 de carti, asa cum am planuit. Am citit vreo 40-45. Ceea ce e bine. Am citit carti bune si carti mai putin bune. Cele mai bune carti citite vara asta au fost: “Mare Tranquillititatis” de Katja Millay, ‘Price of a kiss’ de Linda Kage, ‘The Edge of Never’ de J.A. Redmerski si ‘Tears of Tess’ de Pepper Winters.

Una dintre realizarile verii asteia a fost faptul ca am invatat sa innot, un lucru care imi parea imposibil pana nu de mult. Dar, incet incet, am reusit. Abia astept vara viitoare sa ma mai balacesc putin.:))

O alta realizare a fost faptul ca am terminat prima parte a concertului de Bruch, concert de care m-am indragostit pe loc. L-as canta in continuu daca ar fi posibil.:))

Apoi, neasteptat, mi-am facut un tatuaj. Nu imi pusesem in plan sa imi fac tatuaj vara asta, dar cand ai o matusa ca a mea, orice e posibil.:))

Ma bucur, de asemenea, ca am inceput in sfarsit sa ma uit la Gossip Girl. GG a devenit rapid serialul meu preferat.

Zic eu ca am mai crescut (nu ma refer la fizic) si ca am mai invatat cate ceva. Cel putin, sper.

Sunt sigura ca imi voi aminti de vara asta. Nu stiu ce imi va aduce anul asta scolar. Nu stiu unde voi fi anul viitor pe vremea asta. Cert e ca vara asta m-am distrat si am adunat multe amintiri placute.

Si, pentru ca stiu ca si voi incepeti scoala saptamana viitoare, vreau sa va mai ridic moralul. Asa ca, avem un concurs! Daca vreti sa castigati un pachet cu swag-uri , lasati un comentariu aici si spuneti-mi cateva cuvinte despre vacanta voastra. Concursul incepe astazi, iar castigatorul va fi anuntat pe data de 18 Septembrie. Noroc! 🙂

Uh, cred ca am sa ma uit putin la GG ca sa imi mai ridic moralul.:))

download (1)

24 thoughts on “Bye Bye Summer, Bye Bye Vacation! (&Concurs)

  1. Wow! Tatuaj ❤ Vreau si eu unul, dar inca nu am trecut prin ceva semnificativ, si imi voi face doar pentru a marca ceva anume, ceva special pentru mine. O, si sper ca acel moment sa vina cand nu mai locuiesc cu parintii :)) Vara mea a fost si frumoasa si plictisitoare, relaxanta, linistita, plina de amintiri 🙂 Multumim pentru concurs si bafta la scoala!

    Like

  2. Ce mă bucur că ai avut o vară frumoasă! Eu nu pot spune că a fost ceva inedit vacaţa asta, dar m-am distrat în felul meu, adică citind, am învăţat să înot (finally :L), am ieşit cu prietenii, m-am stresat toaată vara cu noua şcoală, şi degeaba :)). O vară obişnuită :)) Oricum, a fost foarte frumos să mă destind puţin după toate lunile de muncă grea la şcoală. Mult succes la şcoală şi mult noroc concurenţilor!

    Like

  3. Wow stai.tatuaj..tatuaj?permanent,pentru todeauna?forever and ever?WOAH VREAU SI EU.As vrea un diamant pe incheietura,ce ar semnifica cat de multe parti are viata,si desi unele par intunecate,defapt trebuie sa intorci problema pe toate partile.nu stiu de ce zic astaaaaaaaaaaaaa…..Dar vreau o poza a tatuajului:>:. si nu cred ca numai eu vreu.Asa ca fa o pozaaa:>
    Si eu am invatat sa inot vara asta si GOD ce bine e fara sa se mai ingrijoreze parintii atat.Am citit cred 20-30 de carti:))))))LAAAAAAAAAME.stiuuu,dar macar m-am distrat.DIn nou,vreau poza a tatuajului!!!

    Like

      1. omgomgomgomgomgOMG vreau si eu.Cum de te-au lasat ai tai?Adica stiu ca nu toti parinti sunt la fel de stricti ca ai mei dar daca le spun ca vreau sa mai vreau sa imi fac o gaura in ureche innebunesc.Oh vreau si eu:c

        Like

      2. :)) Ai mei sunt foarte libertini si foarte deschisi la minte. Un tatuaj sau un piercing nu strica. Au zis ca atat timp cand nu ma droghez sau fac alte tampenii, e ok. De fapt, tatuajul a fost o surpriza complotata de ai mei si matusa-mea. Cand a venit matusa-mea in vizita, mi-a zis ca mai vrea sa isi faca un tatuaj. Am fost, am facut programare, si cand am iesit de-acolo m-a intrebat unde vreau sa mi-l fac.:)) Iar apoi mama mi-a zis ca e invidioasa si ca vrea si ea unul. I-am informat deja ca vreau si mai multe piercing-uri in urechi si unul in nas. Ah da, si le-am zis deja ca mai vreau tatuaje.Multe.:))

        Like

  4. Foarte misto tatuajul, sa-l porti sanatoasa 😀 din pacate eu o sa-mi pot face unul abia dupa ce ma mut din casa alor mei.. poate. Pai.. vacanta a fost prea scurta. Ca realizari.. pai, mi-am luat IELTS-ul, am invatat sa merg pe bicicleta (mda.. la 18 ani.. cam penibil), am fost de vreo 3 ori la mare, in total 20 de zile la mare, de doua ori cu prietenii, o data cu ai mei si varul meu. De citit, cred ca am apucat sa citesc doar vreo 5-6 carti.. cred. Nu am prea avut timp, sincer. Ideea e ca la anul o sa fiu cu bac-ul si cu admiterea la facultate si o sa am vacanta vreo 4 saptamani, doar, asa ca am zis ca o sa ma distrez cat pot vara asta. Iar acum mi-e groaza pentru ca incepe clasa a doispea :(, si incep din nou meditatiile la mate, info si desen.

    Like

    1. Multumesc! Eu am avut noroc ca ai mei m-au lasat. Stiau de mult timp ca vroiai unul. De fapt, ei m-au dus acolo, impreuna cu matusa-mea, si m-au intrebat unde vreau sa mi-l fac. Nici macar nu stiam unde mergem cand am plecat de-acasa.:))

      Like

  5. In aceasta vara,am avut parte de o bine meritata vacanta la Paris care a fost pur si simplu superba.Turnul Eiffel,magazinele Louis Vuitton si Yves Saint Laurent,in care desigur doar m-am uitat,Arcul de Triumf,Champs-Élysées au fost doar cateva dintre elementele perfectiunii care mi-au facut vacanta de neuitat.Cafenelele vechi de pe Champs-Élysées impanzite cu articole de moda despre Coco Chanel intregeau atmosfera anilor ’50.Magazinele de moda care au scris istoria Parisului au avut si ele o contributie la realizarea perfectiunii vacantei,incantandu-mi privirile.A fost pur si simplu superb sa urc in Turnul Eiffel si sa vad capitala atat de celebra acum,Bucurestiul,adoptand si el numele orasului care a consacrat lumea modei si de ce nu,lumea intreaga.
    Parisul a fost pur si simplu superb,are toate elementele unui oras pentru a fi perfect. ❤
    Plus ca mi-am cumparat si o carte in limba franceza pe care sper sa o si inteleg.Glumesc.Stiu franceza,de aceea mi-am luat si cartea,pentru a aprofunda limba.Sper sa fie bine.
    Multumesc!

    Like

    1. Foarte frumos! Mie mi-ar placea sa vizitez Franta in general. Parisul, sincera sa fiu, nu ma incanta la fel de mult ca alte orase. Sper sa ajung curand si pe-acolo. 😀

      Like

  6. Nu le am cu muzica deloc,dar aceea e o cheia sol,nu? 😀 Vreau sa ma inscriu si eu la concurs,deci o sa iti vorbesc putin despre vacanta mea.Nu te astepta la ceva spectaculos,dar cea mai mare parte a vacantei mi-am petrecut-o citind – si sunt foarte mandru de asta-. Am citit toate titlurile necitite inca din biblioteca mea fantasy, plus alte cateva carti de la LEDA 🙂 Am incercat si putin indie,dar rezultatul nu a fost prea grozav si m-am decis sa nu fac recenzie cartilor indie pe blog (Daca nu poti spune ceva frumos,mai bine nu spui nimic.) Am facut cateva schimbari pe blog,acum la sfarsit de vara si … lucrurl de care sunt cel mai mandru,mi-am scris propriul volum YA,care a iesit mai bine decat m-am asteptat.Chiar intentionez sa il lansez,dar sunt o persoana cam lenesa si nmu imi gasesc timp prea mult pentru tehnoredactare. In rest m-am odihnit,am vizitat tarisoara noastra,am inotat,am mers cu bicicleta(mult),am vizionat multe filme,am urmarit bloguri si seriale,m-am indragostit de un personaj fictiv si cel mai hilar,am descoperit la sfarsit ca personajul era a total bitch,ceea ce pentru mine a ruinat toata cartea :))
    P.S. Crezi ca as putea fi si eu in blogroll ? :3

    Like

    1. Da, aia e o cheia sol. 🙂

      Felicitari pentru carte! Sper sa o publici cat de curand! 🙂

      P.S.: Sigur, dar te rog sa ma bagi si pe mine in lista ta. 🙂

      Like

  7. Imi place tatuajul pe care ti l-ai facut. Singurele tatuaje pe care le-am avut au fost cele cu pixul in ore atunci cand ma plictiseam.
    Vara aceasta am fost plecata in tara la munte si la bunici, nimic extraordinar… In rest am iesit cu prietenii pe afara la un suc, la o vorba.
    Am avut de lucrat la matematica, dar nu a fost o povara chiar asa mare. A compensat zilele cu ploaie.
    Cat despre citit… mai mult am citit carti japoneze online de la dreapta la stanga si chiar am reusit sa fac rost de 2 astfel de carti. M-am bucurat foarte tare cand le-am primit!!

    Like

  8. Iai, ce super! Mereu mi-am dorit un tatuaj :D. O chitară mi-ar plăcea să-mi fac.
    Vara aceasta mi-am petrecut-o acasă, citind, vizionând seriale, ascultând muzică, şi pe la rude. Nimic special :D. Şi mă declar mulţumită. Nu sunt genul care să fie mereu pe drum.
    Cărţi nu ştiu câte am citit. Nu am ţinut cont :).
    Mulţumim pentru concurs! ^^

    Like

Leave a Reply

