Currently reading… (25)


Uf, chiar daca am inceput scoala de doar 3 zile si inca nu am intrat in programul ala super dificil pe care l-am avut anul trecut, scoala imi rapeste din timp. Deja nu mai am atat de mult timp sa citesc si trebuie mereu sa fac lucrururile pe care le am de facut dupa-amiaza. Nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi cand voi avea si conservator si cand vom avea programul de 7 ore pe zi la scoala.

Saptamana asta am citit numai… 2 carti. Sau 3. 3, da,3. Scoala e de vina de nu-mi mai amintesc ce-am facut ieri. Ei, ba da, imi amintesc.:))

Prima carte pe care am citit-o? “The Singing River” de R.K.  Ryals.  Pfu… ce carte! Nici nu ma asteptam la asa ceva! Va spun, mi-a luat o saptamana sa scriu recenzia si tot nu sunt multumita. E o carte brilianta, care mi-a intrecut cu mult asteptarile. A fost greu sa o descriu, pentru ca e genul de carte care trebuie citita. Va las mai jos coperta si link-ul spre GoodReads…

the singing river

GoodReads: http://www.goodreads.com/book/show/18132842-the-singing-river?ac=1

Apoi, am citit “Incomplete” de Lindy Zart, o alta carte excelenta. De o tristete si o frumusete tulburatoare, am fost obsedata de Incomplete vreo 2 zile. Am citit-o extrem de repede, pentru ca e una dintre cele mai frumoasa si mai triste povesti de dragoste pe care am citit-o vreodata. Da, am plans. Da, vreau continuare. Da, recenzia va venit in Octombrie.Intre timp, va las coperta si link-ul spre GoodReads.

incomplete

GoodReads: http://www.goodreads.com/book/show/18226997-incomplete?ac=1

Si ultima carte a saptamanii acesteia am terminat-o acum cateva ore. Se numeste ‘Nocturne’ si este scrisa de Andrea Randall si Charles Sheehan-Miles. Uf, inca nu mi-am revenit. Sincera sa fiu, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult si sa ma ravaseasca asa de tare. E o carte pe care o simti pana in maduva oaselor. Recenzia incerc sa o scriu in seara asta, dar nu promit nimic.

nocturne

GoodReads: http://www.goodreads.com/book/show/18040296-nocturne?ac=1

Acum… trebuie sa ma apuc de cartile pentru blog tour. Ma asteapta vreo 13 care trebuie citite pana in Octombrie. Am probleme serioase, stiu.

Voi, dragilor, ce cititi? Ce ati mai citit si ce veti citi? Sunt foarte curioasa! 🙂

Leave a Reply

