Un mesaj :)


Stiu ca maine e o zi mai importanta pentru voi. Stiu ca incepe scoala (ugh!) si vroiam sa va las un mic mesaj.

Stiu cum va simtiti. Sau, stiu cum se simt unii dintre voi. De parca ati vrea sa dati timpul inapoi, sa mai aveti un pic de vacanta. Da, am trecut prin asta acum cateva zile.Dar… a trecut. Pentru ca am realizat ca, pana la urma, sunt doar 9 luni, si nici alea intregi. Sunt noua luni in care putem realiza multe, in care putem intalni multe sanse care sa ne apropie de visele noastre. Sunt 9 luni in care putem invata multe, si aici nu ma refer la materia de la scoala.

Plus ca… trece repede. Aducandu-mi aminte de primul semestru al anului trecut si de tot anul, imi dau seama ca oricat de greu ni s-ar parea, totusi a trecut repede. Chiar daca uneori ni se pare ca timpul sta in loc, 9 luni vor zbura pana sa ne dam seama.

Pentru mine e ultimul an de gimnaziu. Sunt a9-a… inca un an, si gata cu gimnaziul. Anul viitor voi fi la liceu. Realizez, incet incet, ca (,) cresc. Cresc al naibii de repede si ma sperie de mor. Mi-e frica ca acusi voi avea 80 de ani si ca imi vor tremura mainile si ca nu voi mai putea canta. Si, asta ma face din nou sa ma opresc din a ma plange.

Anyway, acum ca mi-am tinut discursul motivant si emotional (ce? Am mancat prea multa guma!) pot sa trec la mesajul de care vorbeam.

Vreau sa va urez un an scolar bun, distractiv, neplictisitor (uhm, cred ca am inventat un nou cuvant!:)) ) si plin de realizari. Vreau sa va distrati si sa dati ce-aveti mai bun din voi si sa faceti anul asta cel mai tare an scolar ever! Pentru ca eu asta planuiesc sa fac. Vreau sa ma distrez, sa-nvat lucruri, sa-ncerc lucruri noi si sa trec de anumite praguri. Vreau sa fie un an pe care sa mi-l amintesc.

Si-acum, gata, Capul sus ca acusi vine o alta vacanta.

XOXO!!

12 thoughts on “Un mesaj :)

  1. Și ție mult succes la școală!:D Pentru mine este ultimul an de liceu, și eu personal am de gând să mă bucur de fiecare clipă petrecută la școală. Chiar dacă o să fie (scuzați expresia) al naibii de greu, o să încerc să dau tot ce-am mai bun ^_^.

    Like

  2. Multumim pentru mesaj :3
    Si pentru mine e ultimul an de gimnaziu. Doar ca e vorba de clasa a 8-a, in cazul meu ;)) .
    Mi-am propus ca acest an sa fie deosebit, sa fie cu adevarat al meu. Sa il fac special, sa simt ca imi apertine pentru ca am avut o vara minunata si vreau va anul scolar sa fie pe masura. Are logica ce zic? Nu cred! La mine se trage de la ciocolata, dupa ce nu am mancat aproape toata vara o ciocolata, in seara asta am devorat aproape 2 :))) Succes si tie in continuare! :>

    Like

      1. Cu rabdare, cred :)) Nu ma striga ca sa o cumpar sau daca cumparau ai mei, statea in frigider pana ce o mancau ei ca sa nu o dau catelului :))

        Like

Leave a Reply

