I’m coming back…


Poate ca vi se pare ciudat titlul asta, de vreme ce nu am lipsit de pe blog deloc. Eu, nu. Persoana mea a fost mereu in spatele calculatorului, programand book blitz-uri, blog tour-uri sau cover reveal-uri. Eu, Bianca,fata cu rubricile si cu recenziile, a fost plecata mult timp. Lasati-ma sa ma explic.

Acum vreun an am descoperit blog tour-urile, cover reveal-urile si book blitz-urile. Am descoperit cat e de bine sa postezi in fiecare zi si sa ajuti pe cineva sa isi promoveze cartea. Acum un an, m-am schimbat, si mi-am schimbat si blogul.

De un an tot postez book blitz-uri si blog tour-uri si cover reveal-uri in prostie. Vreau sa ajut pe toata lumea si vreau sa fac pe toata lumea fericita. Si asta mi-a dat o dependenta foarte ciudata.

Acum cateva luni, mi-am dat seama ca am luat-o razna cu blog tour-urile, cu book blitz-urile si cover reveal-urile. Asta fiind prin iunie. Am avut multe semne ca nici voi nu va innebuniti dupa niste postari de acelasi gen in fiecare zi. Si mi-am propus sa ma schimb. Dar, n-am reusit in totalitate. Am mai redus, ce-i drept, numarul book blitz-urilor si a postarilor de genul, dar inca mai am o tendinta de a ma inscrie la evenimentele de genul pentru carti care suna bine.

Stiu, imi dau seama ce fac. Imi dau seama ca sunt plictisitoare. Ieri, un comentariu de la o cititoare m-a trezit. Si ieri mi-am promis ca nu voi mai face aceeasi greseala. Mi-am promis ca voi posta in fiecare zi ceva interesant, mi-am promis ca nu ma voi mai inscrie la book blitz-uri de acum incolo. Mi-am promis ca ma voi inscrie doar la blog tour-uri, si la astea numai cu recenzii. Mai am cateva deja programate in Septembrie si Octombrie. Dar dupa, am terminat cu book blitz-urile. Pentru ca, mi-am dat seama ca am facut o greseala: am devenit plictisitoare si am cazut intr-o rutina.

Deci, dragilor, revin. Incet, dar sigur, Bianca, fata cu rubricile interesante revine. Book blitz-urile si cover reveal-urile zboara si ele, incet incet de pe blog. Pentru ca nu vreau ca blogul Bianca2b sa insemne doar un blog unde altii isi promoveaza cartile. Vreau ca blogul Bianca2b sa fie un colt in care pasionati de lectura sa gaseasca recomandari, rubrici intersante, subiecte de discutii interesante, recenzii si multe altele.

I’m coming back…

2 thoughts on “I’m coming back…

  1. Bianca! ❤
    La blog-tour e si normal sa mai participi, plus ca imi place sa citesc recenziile tale.
    Ma bucur ca te intorci. Dar acum eu plec, ca a inceput scoala :))))

    Like

Leave a Reply

