Din peripetiile lui Agapi!


Cred ca v-am mai spus pana acum (sau nu) ca prin Martie am primit de la vecinii nostri, un caine. Mai exact, un Bichon Maltez super dragalas, negru cu pete albe. M-am indragostit pe loc de ochii aia naivi. Am numit cainele ‘Agapi’, cuvant care in greaca inseamna ‘dragoste’. Va las o poza cu Agapi cand era mai mica si mai prostuta.

526479_576189445757408_1400224397_n

 

In primele saptamani, Agapi era tare linistita. Nu latra, nu tragea de tine sa se joace daca nu te jucai tu cu ea. In mai putine cuvinte, era cainele pe care mi l-am dorit dintotdeauna. Binenteles, facea prostiile pe care toti cainii de varsta ei le faceau.

Insa, Agapi a crescut. A inceput sa sara la mine ca sa ma joc cu ea, a inceput sa latre ca nebuna de la orice prostie sau sunet care o deranjeaza, are o personalitate debordanta (ca de, e cainele lui Bianca!)  si cauta tot timpul mancare. Nu pot sa mananc nimic ca vine ea repede si ma impinge cu nasul sau latra la mine pana ma scoate din minti. Ah, da, sau imi trage mana cu labuta. Ieri era sa imi fura chips-ul din mana in felul asta. Sau imi da repede cu labutele pe mana ca sa ii dau. E o fomista cat doua. Seamana cu mine.:))

Cand plec de acasa, latra si schelalaie pana nu ma mai vede. Cand vin acasa, latra la bunica-mea pana ii da drumul de pe terasa in casa, apoi pana ajung eu la usa, latra si zgarie usa. Apoi, incepe sa ma linga si sa sara pe mine pana oboseste. Iar dimineata pe la 7 sare la mine pe pat si ma linge pana o dau jos. 3 sferturi de ora mai tarziu cand imi suna ceasul, sare iar si ma linge, numai ca in 10 minute adoarme. Si cand trebuie sa ma dau jos din pat, se uita cam urat la mine.:))

Nu stiu de ce, dar simt nevoia sa impartasesc  peripetiile ei si cu altcineva care nu e din casa.

Cea mai recenta peripetie a fost ieri, cand mi-a cazut ghiozdanul de pe scaun cu un “buf” rasunator. In acelasi moment, Agapi a mea a tulit-o de acolo, s-a ascuns dupa masa si a inceput sa maraie si sa latre la ghiozdan. Nici acum nu prea il place.:))

De asemenea, are ceva cu papucii mei de casa. Am niste UGG de-alea dragalase, iar pe parti au niste canafiori pe care Agapi in agata de fiecare data cand ii vede. Nu stiu ce sa mai fac ca sa inteleaga ca nu sunt de mancare!:))

Acum cateva zile a cazut de pe pat in timp ce isi manca blana sau ceva de genul.:)) Iar cand s-a ridicat, Agapi s-a uitat la mama cu niste ochi foarte mirati ca si cum o intreba “De ce-am cazut?!”. :)))

Sau, are ceva cu calcaiele mele. Nu ma lasa sa merg!! Cand ne “plimbam” pe hol, merge din urma mea si incearca sa imi prinda calcaiele. Daca te uiti din spatele ei in timp ce face asta, e cea mai amuzanta imagine. Daca, in schimb, calcaiele tale sunt tinta ei, e cel mai enervant caine!:))

Nu credeam niciodata ca pot iubi un caine atat de mult. Dar Agapi e atat de adorabile cu ochii aia ai ei de santajista emotionala si face atat de multe prostii amuzante, incat nu o poti iubi.

In schimb, am si cateva probleme cu ea. Nu pot sa o educ cand o scot afara. Se zbuciuma, latra la toti caini de 10 ori mai mari ca ea, alearga si nu sta linistita. Am incercat sa o scot de multe ori, dar e prea obositor. Si nu stiu ce sa fac. Asa ca vroiam sa va intreb pe voi, in caz ca exista cineva cu caine care a avut aceeasi problema. Cum o fac sa se plimbe normal? Am incercat de toate, dar nu merge nimic.

Uhm… daca gasiti vreo greseala pe-aici (desi cred ca le-am corectat pe toate) sa stiti ca e de la Agapi. Incearca sa va spuna ‘Salut!’.

Voi aveti caini? Daca da, ce rase? 🙂

 

2 thoughts on “Din peripetiile lui Agapi!

  1. Eu am trei pisici, lol :)) Sa stii ca am si eu, din iunie, un nou animal, si anume o pisicuta mica si foaaarte draguta. Si face exact la fel ca Agapi! Vrea mancare non-stop si sare pe picioarele mele cand merg. Bine, e mai micuta si, probabil, nu atat de enervanta. Si Agapi pare asaa dragu ❤

    Like

Leave a Reply

